Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou er wel (persoonlijk) niet meer dan 4500 voor willen geven, indien in goede staat.
Denk dat ik binnenkort eens de Coupé gt online ga zetten voor een relatief hoge prijs, ik kan maar proberen denk ik zo en indien ik geen koper vind aan die prijs blijf ik er mee rijden
zou je de compi kunnen beschrijven als 'stabiel' en 'betrouwbaar genoeg om naar Zwitserland mee te rijden'? Had Leftlane geen Compi?
ik zou er wel (persoonlijk) niet meer dan 4500 voor willen geven, indien in goede staat.
Denk dat ik binnenkort eens de Coupé gt online ga zetten voor een relatief hoge prijs, ik kan maar proberen denk ik zo en indien ik geen koper vind aan die prijs blijf ik er mee rijden
zou je de compi kunnen beschrijven als 'stabiel' en 'betrouwbaar genoeg om naar Zwitserland mee te rijden'? Had Leftlane geen Compi?
Prijs is inderdaad te hoog.
LL heeft een Compi, zal je wel wat info kunnen geven.
Als die compi zowel technisch als optisch in een zeer goede staat is (én met die km-stand), dan is die vraagprijs aanvaardbaar te noemen. Een compi is nu eenmaal een pakje waard.
Die S2 ziet er best goed uit. En heeft al zeker leder, airco, verwarmde zetels, cruise control. Vraagprijs lijkt mss hoog, maar voor een erg goede 3B is dat nu eenmaal een faire vraagprijs. Moest het een ABY zijn zou het richting 10k mogen zijn.
Alleszins is zo'n Competition nog wel een heel pak anoniemer dan de RS2 en dergelijke.
Is hij ook zo begeerd? En is hij ook in Avant geleverd?
Een competition heeft wel het uiterlijk van een S2, maar onder de kap ligt er "maar" een 2.0 16V met 140pk hé
Rijdt echter enorm leuk, maar qua 'onderdogheid' mag je hem niet vergelijken met een S/RS 2.
En geen Avant van gemaakt, enkel 2500 stuks in sedan ter homologatie.
Comment