Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bwa, de saab was 2000cc, deze 2200, beiden +15 jaar dus BIV is gelijk (minimumbedrag), maar (jaarlijkse) verkeersbelasting is toch een verschil van ongeveer 84 euro, maar ik denk dat de 5 cilinder zijn meerprijs wel waard zal zijn
Nee, ik ben ook al afgestapt van Bolero's onder een 90 (nog eens, als het doorgaat), ze zijn te groot, maar ik vind ze onder de Coupé en Cabrio zo prachtig staan
Maar het rijgedrag gaat voor en dan zijn ze te groot en te zwaar volgens mij. Ook bandenrekening zal wel wat duurder uitvallen vrees ik.
Blijft een enorm knappe en elegante verschijning, tijdloze schoonheid
Rijdt zo'n Mini nu zoooooveel leuker dan een Oudi? Je mist hem he, en hij staat nog in de garage, het is nog niet te laat, gewoon ff inschrijven hij is in zo'n prachtstaat, dat vind je niet veel meer enz. enz.
Is het waar dat je bij een quattro niet met de handrem mag spelen (als het sneeuwt)?
En 15" Aero's zijn precies niet makkelijk te vinden hé? Wat zou dat kosten met deftige banden errond?
Rijdt zo'n Mini nu zoooooveel leuker dan een Oudi? Je mist hem he, en hij staat nog in de garage, het is nog niet te laat, gewoon ff inschrijven hij is in zo'n prachtstaat, dat vind je niet veel meer enz. enz.
De Mini was een noodzakelijk kwaad . Zolang de Coupe in de garage staat zal het blijven kriebelen. Alles bijhouden wil ik niet, te duur voor de kilometers die ik er mee doe. Het moet enigzins realistisch blijven.
Ze rijden beiden zeer leuk, elk op hun manier. De Mini nerveus en giftig, de Coupe een zalige cruiser.
Is het waar dat je bij een quattro niet met de handrem mag spelen (als het sneeuwt)?
En 15" Aero's zijn precies niet makkelijk te vinden hé? Wat zou dat kosten met deftige banden errond?
Ik heb een set liggen in redelijke staat waarvan de banden nog moeten gemonteerd worden. Mocht je een 90 kopen, laat da maar iets weten.
Comment