Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
Motor: voor zover we konden inschatten => goed
Interieur: goed maar zéér muffe geur
Exterieur: goed behalve wat roest linksachter
En dan stond er op het keuringsbewijs van 2 jaar geleden al dat er corrosie aan het onderstel was vastgesteld.
Volgens mijn pa, ga ik daar dus op lange termijn veel te veel kosten aan moeten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenNiet kopen dus
Motor: voor zover we konden inschatten => goed
Interieur: goed maar zéér muffe geur
Exterieur: goed behalve wat roest linksachter
En dan stond er op het keuringsbewijs van 2 jaar geleden al dat er corrosie aan het onderstel was vastgesteld.
Volgens mijn pa, ga ik daar dus op lange termijn veel te veel kosten aan moeten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZoek een typ89/B3 - deze zijn volledig verzinkt.
Kan handig zijn
Comment
-
Als je specifiek een B2 of een B3 zoekt, kan dit nog wel van pas komen als je er eentje gaat bekijken:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAls je specifiek een B2 of een B3 zoekt, kan dit nog wel van pas komen als je er eentje gaat bekijken:
http://www.audiforum.nl/forum/aankoo...t-92-98-a.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHopelijk zie ik hier vanavond een topic van een audi 90! Ben is benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichtenhehe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHopelijk zie ik hier vanavond een topic van een audi 90! Ben is benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenJa, is er nog geen nieuws, misschien een 90 en een MB 16v
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHoe belachelijk veel geld.
Aan deze prijs doe ik de mijne ook wel weg
Comment
Comment