Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Grappie he matte(k)us!

Comment

• Er liggen verbazend veel V8'n op gas.... interessant voor binnen afzienbare tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Ask Vogue, en zeg dat ze'm minder strak moet zetten. Of stond ie nog op jouw stand?

Auwtch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            ah, beertje?

Comment

audi V8 LL-edition

ik moet wel zeggen dat ik al smaakvollere verbouwingen uit die tijd gezien heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                ziet er mooi uit, misschien iets als vervanger van m'n E30

Avantus?

't Ene hok is nog geen 24 u weg of hij is al weer aant kijken voor een andere kar .

Beer . En braaf studeren he.

Comment

ah, beertje?

In plat Wakkerzeels heet dat: "zegt ma beer, a bakkes zal ni scheure"

Comment

• een toch wel exclusieve Oudi:

Comment

• Fak dat reed goed

Comment

• normaal zie ik hem straks terug.

Comment

• ga je hem verkopen?

Comment

• waarschijnlijk, 2 is te duur.

Na wat opzoekwerk en nadenken is de oorzaak van de schade dus wss vuiligheid die meegekomen is in de motor. En achteraf gezien... een maandje nadat ik em gekocht had viel me op dat de luchtfilterkap onderaan zo'n 3cm open stond, niet vastgeklikt

Comment

waarschijnlijk, 2 is te duur.

Na wat opzoekwerk en nadenken is de oorzaak van de schade dus wss vuiligheid die meegekomen is in de motor. En achteraf gezien... een maandje nadat ik em gekocht had viel me op dat de luchtfilterkap onderaan zo'n 3cm open stond, niet vastgeklikt
                              en doet je garagist er nog iets aan?

Comment

• Hij valt perfect dicht te gooien en verder te rijden hoor, maar zoiets doe j niet. Er heeft ooit iéts serieus liggen kletteren in 2 van de 5 cilinders, maar de cilinderwanden zijn niet geraakt... en daarom bolde hij ook perfect 240, geen olieverbruik, goed trekken. Wss al van lang voor ik hem gekocht heb. Maar nu wetende dat er zo'n schade is vind ik het niet verantwoord om hem dicht te gooien en verder te rijden

met m'n garagist heb ik afgerekend, hij vond het ook heel jammer maarja. Ander blok is de goedkoopste en snelste oplossing, want nieuwe zuigers steken kost al rap meer.

het blok dat ik op het oog had en dat nu op ebay te koop staat:

http://cgi.ebay.de/Audi-100-200-Turb...d=p3286.c0.m14

Comment

Hij valt perfect dicht te gooien en verder te rijden hoor, maar zoiets doe j niet. Er heeft ooit iéts serieus liggen kletteren in 2 van de 5 cilinders, maar de cilinderwanden zijn niet geraakt... en daarom bolde hij ook perfect 240, geen olieverbruik, goed trekken. Wss al van lang voor ik hem gekocht heb. Maar nu wetende dat er zo'n schade is vind ik het niet verantwoord om hem dicht te gooien en verder te rijden
                                  Dus nu ligt de kop er af?

wat zijn dan de plannen? Zo verkopen, zonder kop? Of toch al rijdend?

En waar zit de schade dan, als de cilinderwanden niet geraakt zijn? Lagers?

Comment

het blok dat ik op het oog had en dat nu op ebay te koop staat:

http://cgi.ebay.de/Audi-100-200-Turb...d=p3286.c0.m14
                                    10,5€ is idd niet veel geld, daar kan je niet voor sukkelen!

Comment

Dus nu ligt de kop er af?

wat zijn dan de plannen? Zo verkopen, zonder kop? Of toch al rijdend?

En waar zit de schade dan, als de cilinderwanden niet geraakt zijn? Lagers?
                                      ja kop ligt eraf.

wat ik ga doen weet ik niet... ondertussen over de 5000€ in auto's, en nu nog eens 500€ ofzo betalen om m'n bordeaux terug rijdend te hebben... moeilijk.
                                      schade is enkel aan de zuigers (soort slagputjes), en aan de cilinderkop heel miniem naast de verbrandingscirkel, valt wss goed te vlakken. Hij valt dus perfect dicht te gooien en rijden maar... maar toch liever niet

Comment

• Comment

• ringgg

Comment

Working...
                                          X