Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAsk Vogue, en zeg dat ze'm minder strak moet zetten. Of stond ie nog op jouw stand?
Auwtch.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenaudi V8 LL-edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenziet er mooi uit, misschien iets als vervanger van m'n E30
Avantus?
.
Beer. En braaf studeren he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenah, beertje?
In plat Wakkerzeels heet dat: "zegt ma beer, a bakkes zal ni scheure"
Comment
-
waarschijnlijk, 2 is te duur.
Na wat opzoekwerk en nadenken is de oorzaak van de schade dus wss vuiligheid die meegekomen is in de motor. En achteraf gezien... een maandje nadat ik em gekocht had viel me op dat de luchtfilterkap onderaan zo'n 3cm open stond, niet vastgeklikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarschijnlijk, 2 is te duur.
Na wat opzoekwerk en nadenken is de oorzaak van de schade dus wss vuiligheid die meegekomen is in de motor. En achteraf gezien... een maandje nadat ik em gekocht had viel me op dat de luchtfilterkap onderaan zo'n 3cm open stond, niet vastgeklikt
Comment
-
Hij valt perfect dicht te gooien en verder te rijden hoor, maar zoiets doe j niet. Er heeft ooit iéts serieus liggen kletteren in 2 van de 5 cilinders, maar de cilinderwanden zijn niet geraakt... en daarom bolde hij ook perfect 240, geen olieverbruik, goed trekken. Wss al van lang voor ik hem gekocht heb. Maar nu wetende dat er zo'n schade is vind ik het niet verantwoord om hem dicht te gooien en verder te rijden
met m'n garagist heb ik afgerekend, hij vond het ook heel jammer maarja. Ander blok is de goedkoopste en snelste oplossing, want nieuwe zuigers steken kost al rap meer.
het blok dat ik op het oog had en dat nu op ebay te koop staat:
http://cgi.ebay.de/Audi-100-200-Turb...d=p3286.c0.m14
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHij valt perfect dicht te gooien en verder te rijden hoor, maar zoiets doe j niet. Er heeft ooit iéts serieus liggen kletteren in 2 van de 5 cilinders, maar de cilinderwanden zijn niet geraakt... en daarom bolde hij ook perfect 240, geen olieverbruik, goed trekken. Wss al van lang voor ik hem gekocht heb. Maar nu wetende dat er zo'n schade is vind ik het niet verantwoord om hem dicht te gooien en verder te rijden
wat zijn dan de plannen? Zo verkopen, zonder kop? Of toch al rijdend?
En waar zit de schade dan, als de cilinderwanden niet geraakt zijn? Lagers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
het blok dat ik op het oog had en dat nu op ebay te koop staat:
http://cgi.ebay.de/Audi-100-200-Turb...d=p3286.c0.m14
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDus nu ligt de kop er af?
wat zijn dan de plannen? Zo verkopen, zonder kop? Of toch al rijdend?
En waar zit de schade dan, als de cilinderwanden niet geraakt zijn? Lagers?
wat ik ga doen weet ik niet... ondertussen over de 5000€ in auto's, en nu nog eens 500€ ofzo betalen om m'n bordeaux terug rijdend te hebben... moeilijk.
schade is enkel aan de zuigers (soort slagputjes), en aan de cilinderkop heel miniem naast de verbrandingscirkel, valt wss goed te vlakken. Hij valt dus perfect dicht te gooien en rijden maar... maar toch liever niet
Comment
Comment