Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
persoonlijk zie ik liever een 200 model is veel verfijnder.
is wel persoonlijke mening
Ben ook 100/200 liefhebber, maar is eerder uit 'heimwee' dat ik af en toe (was nu even geleden) wel eens kijk naar 90's. Was zot van die kar.
Staat je 200 nog te koop? Veel reactie op gekregen?
Gisteren met Avantus naar een 90 Quattro 2.3 20V gaan zien....zalige kar...helaas een half wrak
voor 800€ ofzo kopen, en er 1000 insteken... dan heb je iets uniek en leuk. Maar dat kost niet alleen geld maar ook tijd!
geluid was wel bruut, spaghetti-collector en geen einddemper meer
Technisch best goed. De motor draaide goed, nieuwe koppeling, remschijven en blokken. Ophanging leek met de *leun er eens op proef* nog best ok te zijn.
optisch was die lak nog niet zo'n ramp, als je kan leven met hier en daar een deuk of krasje... iig, seen worse.
Ophanging leek met de *leun er eens op proef* nog best ok te zijn.
Dit heb ik dus nooit begrepen.
Hoe kan je een ophanging testen door eens even langs buiten met je volle gewicht op de het koetswerk te plensen.
Wat kan je op die manier achterhalen?
Een ophanging dient toch al rijdende getest te worden, of ben ik nu verkeerd?
Dit heb ik dus nooit begrepen.
Hoe kan je een ophanging testen door eens even langs buiten met je volle gewicht op de het koetswerk te plensen.
Wat kan je op die manier achterhalen?
Een ophanging dient toch al rijdende getest te worden, of ben ik nu verkeerd?
een ophanging dient idd al rijdend getest te worden, maar als een testrit niet mogelijk is kan je wel eens op die kar leunen om te voelen of het een complete dwijl is, of nog best een strak karretje.
de eerste is van januari '90, 130.000km.
staan in de vogezen
Lot de 3 Audi 100 quattro:
Une audi 100 Turbo Quattro berline:
Moteur 5cyl. 2.2 litres Turbo; 165CV, 24.5 Mkg de couple. Modéle toutes options sauf cuir et toit ouvrant etat mécanique bon dans l'ensemble, roule réguliérement. Différentes bricoles à revoir: vitre électrique arrières, ordinateur de bord... Distri faite en mai 2007 Plaquettes et disques récents Montée avec 4 pneus neigeVendue en l'état sans CT
Une audi 100 Turbo Quattro break:
Strictement identique à la précedente mais Break, même mois, même année, même mécanique... Compléte pour piéce sans Cg, manque juste la partie avant du maitre cylindre.
Une Audi 100 Quattro berline:
Moteur 5cyl. 2.3 litres atmo 136CV berline de 1988. Pour Pièce état épave sans CG Pavillon HS mais mécanique complete (moteur, trains, transmission) et diverses pièces carroserie à recuperer.
Voiture puissante et confortable idéale pour tracter ou rouler en hiver dans la neige. A repasser au CT et à entretenir avec le stock de pieces fourni ou idéale pour sport auto (course dans la boue, sur prairie, stock car...)
Comment