Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou echt niet auto's afschrijven op basis van km-stand. Het is al meermaals bewezen dat dat niets hoeft te betekenen.
Die 80 ziet er iig netjes uit!
Ja, ik weet het hoor, er zijn er bij die serieus wa kilometers kunnen maken. En toch schrikt het wat af, niet zozeer voor de motor maar voor andere verslijtbare stukken.
Nu zit ik met een dilemma, want die 80 spreekt me wel aan, maar wat als ik hem koop en morgen een 5 cil tegenkom zoals die van gisteren? Maar ja, dat heb je altijd natuurlijk, en zo vaak ga je hier geen 5 cilinders tegenkomen é?
ziet er een goede 100 uit, en de prijs blijft maar dalen met de week... dus wie weet heb je hem wel voor je max. bedrag
Ja, ik had hem ook al zien staan, maar dat laatste zinnetje was duidelijk.
Hij moet trouwens gekeurd zijn en 500Euro gaat die niet van zijn prijs doen é?
een auto gekeurd voor verkoop voor 1000€ of minder is idd erg moeilijk
Ja, ik weet het. Maar niet onmogelijk é?
Ik ben nog altijd fan van deze. Ik had liever een 5-cyl, maar een mens kan niet alles hebben é? Als hij eind deze week nog te koop staat, ga ik eens kijken en doe ik een bod bij die mens persoonlijk.
Hier dichtbij staat nog een propere 80 te koop, ook gekeurd, maar ik heb geen idee welke motor die heeft en wat die moet kosten. Straks eens de telefoonnr noteren. Je moet er niet speciaal naar zoeken, maar moest je iets interessants tegenkomen, laat maar weten é!
Is niet te zien voor zover ik weet, maar even kijken op de roze kaart en je weet het.
Hoe komt het eigelijk dat er 2 versies van zijn, en wat is dan het verschil? Bij de oudere 80's zijn er ook verschillende 1.8. Een S, en een E dacht ik. Vraag me af waar het verschil zit en waarom ze dat bij Audi hebben gedaan.
Comment