Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
minuut voor het einde 223€, en weg voor 413€
achja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtensorry, maar die BBS >>>>>>>>>>>>>>>> Bolero's op jouw kar hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenProbeer liever voor 200 euro vier deftige banden te vinden in 225 16"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
maar zo iemand anders zijn tuningproject kopen vind ik altijd vrij risky, als je problemen krijgt kan het serieus ambetant worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentrue, maar je moet verdomd snel schakelen met een manuele om een automaat bij te houden, omdat die buiten het tragere vertrek hun turbodruk constant op peil kunnen houden
Comment
-
Nog wat fototjes van een Audi meeting afgelopen zomer in Luxemburg met de nadruk op de oudjes.
@Avantus: die eerste rode Urq moet wel een bekende voor je zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenferme raket
maar zo iemand anders zijn tuningproject kopen vind ik altijd vrij risky, als je problemen krijgt kan het serieus ambetant worden
maar toch...Vette kar
Matteo wordt gek bij het zien van die lage band
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desmett Bekijk BerichtenNog wat fototjes van een Audi meeting afgelopen zomer in Luxemburg met de nadruk op de oudjes.
@Avantus: die eerste rode Urq moet wel een bekende voor je zijn.
buiten de bbs'n op de laatste, dat vind ik minder geslaagd.
Die rode urq ken ik zeker, wat een perfecte urq... viel gewoon niets op aan te merken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMss is zo'n automaat wel iets voor jerre dan...eens je het turbogat voorbij bent is er geen meer
jerre = atmo(z)!
Comment
-
voor Gio, een automaat uiteraard
stoere neus
Comment
-
een Q!
heb echt al zin gehad om mij terug zo'n krel te gaan halen. Er zijn duidelijk liefhebbers genoeg voor een 200 hier in België. Niet normaal hoeveel reactie ik kreeg, binnen de 5 dagen was die verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenOw ja, airco is ook een must! Ik vind dat wel cool die automatische airco van toen back in the days!
ramen open en cruisen maar
en ik installeer u een BOV.
Comment
Comment