staat het baan-prototype van de 190, met atypische mercedes-snuit eigenlijk in het museum ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Beste , wagen is van een klant , hij vraagt 6500 euro gekeurd voor dagelijks gebruik .
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
De rest zal matteus wel aanvullen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLogo's zijn al nep.
De rest zal matteus wel aanvullen
Ja dat de logo's nep zijn ziet nen blinden ook, voor de rest geven de bumpers me een geweldig fake gevoel.
Comment
-
380 sec op gas!
Wel kaal en wellicht veel km's
edit: Best een lelijke bak eigenlijk
Comment
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenstaat het baan-prototype van de 190, met atypische mercedes-snuit eigenlijk in het museum ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten380 sec op gas!
Wel kaal en wellicht veel km's
edit: Best een lelijke bak eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
Helaas geen diesel en zo'n 5000 euro boven mijn budget.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Dit ding is absoluut niet meer in orde te krijgen zonder een groot gat in het budget te slagen dat je er nooit meer uitkrijgt.
Comment
-
Ook voor €250 is dat echt een koopje als je een coupé hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenOok voor €250 is dat echt een koopje als je een coupé hebt.
Bumpers zijn weg, geen lederen interieur, de staat van het chroomwerk is volgens mij ook niet echt je dat, gezien de manier waarop de auto gepresenteerd wordt, zal hij ook wel geroest zijn op de typische plaatsen, dus daar heb je ook geen donor aan, deuren komt in principe enkel iets aan als je een ongeluk hebt, motor is niet de 280 die je eigenlijk moet hebben wil je wat waarde in je coupe hebben.
Het enige wat ik op foto zie dat voor mij persoonlijk iets zou zijn waar ik geld voor zou geven is de spiegel aan passagierskant. Die zijn zeldzaam, en best duur als je er eentje moet kopen. Op zich is die de 250 euro wel waard, maar dan zit je met een overstock aan andere onderdelen die waar je tijd in moet steken en waar je plaats voor moet hebben om ze te stallen.
Nuja, mocht ik die plaats hebben zou ik hem misschien wel voor 250 ophalen, alles wat ik kan gebruiken erafhalen en de rest naar het oud ijzer doen. Maar ik denk niet dat mijn ouders happig gaan zijn op een gedemonteerde C123 in de garage.
Comment
-
Je kan dat bv met Vandevelde of Demuynck proberen ruilen tegen een lederen 16V interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenJe kan dat bv met Vandevelde of Demuynck proberen ruilen tegen een lederen 16V interieur.
123 heeft ie meer dan genoeg in stock, en die zijn legio te vinden. Momenteel is het vooral Ponton-onderdelen waar VDV op zoek naar is.
Comment
-
gent dan nog wel ....
maar toch hollandse prijzen uiteraard
Comment
-
ja hoor
alleen is pic niet meer zichtbaar
zal niet vaak verkocht zijn geweest, pullman was even duur als leder en breaks werden toen nog niet voor hun lijn gekocht zoals nu, maar voor het nuttige, en een pullman leent zich er niet zo voor
hier nog rare pullman in een t
Comment
Comment