Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVoor mij de station omdat het een station is.
Maareuh, die karren zijn oldtimer he, er bestaat ook een 300D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mega Mindy Bekijk BerichtenIdd, maar kwil een kar waar weinig kosten aan zijn, en ik ken er eerlijk gezegd geen kloten van... De verkoper van de rode beweert dat hij roestvrij is, maar dat kan je op fotos natuurlijk niet zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenof een 280TE
300TDT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVoor mij de station omdat het een station is.
Maareuh, die karren zijn oldtimer he, er bestaat ook een 300D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenverkloot jij eerst nog maar een mini of zo voor je met echte auto's begint.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk moet die oude bucht niet meer hebben
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenik geef tenminste niet op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJij begint gewoon niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenik heb andere prioriteiten. later, als je groot en volwassen bent, zal je dat misschien snappen.
Ga Avantus wat afjagen ofzo, die heeft heel de dag geen kloten te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn wie zegt dat ik geen andere prioriteiten heb?
Ga Avantus wat afjagen ofzo, die heeft heel de dag geen kloten te doen
ik zou niet weten waarom ik Avantus zou moeten afjagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenslecht geslapen, of gewoon een rotte geest?
ik zou niet weten waarom ik Avantus zou moeten afjagen.
Je hebt er toch geen last van, ofwel soms?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaarom moet je mij dan afjagen?
Je hebt er toch geen last van, ofwel soms?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenlaat maar al zo. pruts maar wat verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGa jij dan maar lekker prioritair doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenvoetjes op de grond jongetje,
Comment
Comment