Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het leuke is dat de 124'ers stilaan oldtimer beginnen worden. M'n nonkel heeft nog een basis muisgrijze staan, denk een 200D uit '86. Misschien dat ik die kan overkopen, het ding staat daar toch maar stil te staan.
niet te lang mee wachten zou ik zeggen, een goed nazicht geven en voor jaren benzplezier !!!
Die chrome bagetten kunnen ook echt niet. Wel vette pinkers.
je bedoeld die roestbevorderende ondingen rond de spatbordranden, stamt nog uit het préjohny tijdperk, een reflecterende plaat tussen de achterlichten ontbreekt nog
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
je bedoeld die roestbevorderende ondingen rond de spatbordranden, stamt nog uit het préjohny tijdperk, een reflecterende plaat tussen de achterlichten ontbreekt nog
Die bedoel ik ja. Nooit begrepen dat iemand die steekt.
Ligt aan de timing tussen onze eerstvolgende ontmoeting en de eerstvolgende ontmoeting die ik met sTomT heb
ah. ok.
'k weet eigenlijk nog niet of ik je bij onze eerstvolgende ontmoeting al meteen op je bek ga timmeren, eigenlijk. misschien moet ik 't nog een tijdje uitstellen of zo.
Comment