Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vrijdag eindelijk nog eens een geïnteresseerde voor de SLC langsgeweest. Bleek de accu leeg te zijn door dat vriesweer. Normaalgezien nooit problemen als ik om de drie maand wat rijd (recente Tudoraccu) behalve als het vriest blijkbaar
Vrijdag eindelijk nog eens een geïnteresseerde voor de SLC langsgeweest. Bleek de accu leeg te zijn door dat vriesweer. Normaalgezien nooit problemen als ik om de drie maand wat rijd (recente Tudoraccu) behalve als het vriest blijkbaar
Dat doe ik nooit. Komt zo verdacht over. En ik woon daar bovendien niet dus was er niet op voorhand.
Startkabels lagen 8 km verder in W123, weer geïnteresseerde minder
Werd nog gewoon gekeurd dus het kan zeker wat zijn.
Je zal moeten gaan inspecteren op roest. Kilometerstand wilt niets zeggen aangezien de teller maar tot 99.000 gaat.
Yep kan bijna niet anders dan dat er roest is, kleurverschil op de voorspatborden ook lijkt mij, wieldop rechtsachter ziet er mij ook anders uit van kleur. Kilometerstand zal waarschijnlijk niet kloppen, maar de slijtage aan de pedalen wijst toch ook niet op een 10-voud lijkt mij.
Is voor een kennis die een /8 heeft in benzine sinds enkele maanden en wel zin heeft in deze blijkbaar
\8 ooit met zo'n 200D gereden ... En ik was verkocht ! Spijtig dat heel die kar kaas met gaatjes was ...
Hij wil die /8 3.0 diesel puur om nostalgische redenen eigenlijk, net zoals hij deze zomer zijn huidige /8 kocht. Zijn B-klasse staat intussen te koop.
Comment