Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Ow, les geleerd vandaag -> Torhout NIET aanvallen.

Ik geloof je best hoor, alleen ge je me niet wijsmaken dat er een Jumbo in één z'n tuinhuis staat...
    ->Turnhout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      ->Turnhout
      Aja, dat eerste ligt in WVL daarom.

M'n kennis strekt niet verder hé...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik moet carlito en RRD toch gelijk geven

In Turnhout zie je regelmatig dikke karen rijden

ik kom elke dag minstens een Aston Martin DB9 tegen, en soms een M3 CSL

Comment

• nieuwe RS6 is echt wel vet!

hoop hem binnekort eens IRL te zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten

ik kom elke dag minstens een Aston Martin DB9 tegen,

Die van dat roze huis in Kasterlee zeker
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Tjah, waarom niet hé...

En een Jumbo in z'n tuinhuis.

Allemaal zéér geloofwaardig.
              Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Ow, les geleerd vandaag -> Turnhout NIET aanvallen.

Ik geloof je best hoor, alleen ge je me niet wijsmaken dat er een Jumbo in één z'n tuinhuis staat...
              Oh, dit over het hoofd gezien.
              Mij moet je absoluut niet geloven, dat vraag ik je ook niet, maar lees ff onderstaande

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
              Geloof maar, de eigenaar is mij bekend. Deze heeft nog 2 andere bugatti's en andere sportwagens. Heeft een kelder onder zijn villa waar ze staan en gaan daarheen via een lift. Bezit een fabriek in de limburg en is van oorsprong een noorderbuur.

@Carlito: binnnekort rijd er wel 1'tje in jullie buurt, ken iemand die hem besteld heeft op Frankfurt. En die woont in de Lint.
              Dus een 3e?
              Alle, ik heb al 2 verschillende zien rijden. Die ene al een keer of 3-4, de andere 2 keer.

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
              Ik moet carlito en RRD toch gelijk geven

In Turnhout zie je regelmatig dikke karen rijden

ik kom elke dag minstens een Aston Martin DB9 tegen, en soms een M3 CSL
              Die CSL is van drukkerij Proost.

DB9 woont in de straat bij die Veyron.
              Evenals 2 Z8'en

Comment

nieuwe RS6 is echt wel vet!

Mathé heeft er eentje besteld, dus kans is groot

Comment

• De man waar BMW3adapt over spreekt is de man die jij hebt gespot met al die Bugatti's op de vrachtwagen voor de deur .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    De man waar BMW3adapt over spreekt is de man die jij hebt gespot met al die Bugatti's op de vrachtwagen voor de deur .
                    Ja, maar die heeft zijn veyron niet besteld op Frankfurt voor zover ik weet, of de levertermijn moet héél kort zijn

Dat moet een andere zijn, en dus veyron n°3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Ja, die kar zit nu al boven de 200K als ik mij niet vergis
                      Linkje? Ik vind niet direct iets terug wat met Brabham én RS6 te maken heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Linkje? Ik vind niet direct iets terug wat met Brabham én RS6 te maken heeft.
                        die man heet Brabham op een forum. Z'n echte naam is Daniel Hammer, eigenaar van DH-exclusiv

Hij heeft, ik dacht, 351.8 gehaald met z'n RS6, GPS verified. Gewindefahrwerk op -70mm ofzo

Comment

• Volgens 1 of andere kerel op driving fun die beweert em te kennen is die kar 12 centimeter verlaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Volgens 1 of andere kerel op driving fun die beweert em te kennen is die kar 12 centimeter verlaagd.
                            ah juist nog meer zelfs. Ja z'n laagste stand is iig extreeeeeeeeeeeem laag

Comment

nieuwe RS6 is echt wel vet!

ik dacht da ook tot ik 'm op het salon zag staan

in het echt is ie écht niet dik hoor, ik moest al naar de pijpjes kijken en het RS6 opschrift...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                ik dacht da ook tot ik 'm op het salon zag staan

in het echt is ie écht niet dik hoor, ik moest al naar de pijpjes kijken en het RS6 opschrift...
                                Zalig toch, laat dat klootjesvolk maar denken dat het een A6 is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  die man heet Brabham op een forum. Z'n echte naam is Daniel Hammer, eigenaar van DH-exclusiv

Hij heeft, ik dacht, 351.8 gehaald met z'n RS6, GPS verified. Gewindefahrwerk op -70mm ofzo
                                  Aha die is dat! Dat is echt wel zot, als je met je Veyron bij wijze van spreken dat busje pas uit je gat krijgt aan 350...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                    RS6 Avant in Brussel

Voor meer foto's
                                    http://www.autoblog.nl/singapore/?ga...008/Audi%20RS6
                                    De kleur. Hoe gewoontjes, en zo flets. Je ziet quasi niks van z'n vormen.

Ik HAAT die huidige wit-trend. (uitzonderingen, zoals Tommies MINI of WCduck z'n duck, bevestigen de regel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Aha die is dat! Dat is echt wel zot, als je met je Veyron bij wijze van spreken dat busje pas uit je gat krijgt aan 350...
                                      T'is blijkbaar Danham ipv Brabham (dat is een tuner ofzo )

Comment

• Aha vandaar de DH in DH-Exclusiv, Brabham is een oud F1-rijder dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Volgens 1 of andere kerel op driving fun die beweert em te kennen is die kar 12 centimeter verlaagd.

Dat is toch niet te rijden?

Comment

Working...
                                          X