Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten->Turnhout
M'n kennis strekt niet verder hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
ik kom elke dag minstens een Aston Martin DB9 tegen,
Die van dat roze huis in Kasterlee zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenTjah, waarom niet hé...
En een Jumbo in z'n tuinhuis.
Allemaal zéér geloofwaardig.Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Ow, les geleerd vandaag -> Turnhout NIET aanvallen.
Ik geloof je best hoor, alleen ge je me niet wijsmaken dat er een Jumbo in één z'n tuinhuis staat...
Mij moet je absoluut niet geloven, dat vraag ik je ook niet, maar lees ff onderstaande
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenGeloof maar, de eigenaar is mij bekend. Deze heeft nog 2 andere bugatti's en andere sportwagens. Heeft een kelder onder zijn villa waar ze staan en gaan daarheen via een lift. Bezit een fabriek in de limburg en is van oorsprong een noorderbuur.
@Carlito: binnnekort rijd er wel 1'tje in jullie buurt, ken iemand die hem besteld heeft op Frankfurt. En die woont in de Lint.
Alle, ik heb al 2 verschillende zien rijden. Die ene al een keer of 3-4, de andere 2 keer.
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenIk moet carlito en RRD toch gelijk geven
In Turnhout zie je regelmatig dikke karen rijden
ik kom elke dag minstens een Aston Martin DB9 tegen, en soms een M3 CSL
DB9 woont in de straat bij die Veyron.
Evenals 2 Z8'en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtennieuwe RS6 is echt wel vet!
hoop hem binnekort eens IRL te zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDe man waar BMW3adapt over spreekt is de man die jij hebt gespot met al die Bugatti's op de vrachtwagen voor de deur.
Dat moet een andere zijn, en dus veyron n°3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJa, die kar zit nu al boven de 200K als ik mij niet vergis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLinkje? Ik vind niet direct iets terug wat met Brabham én RS6 te maken heeft.
Hij heeft, ik dacht, 351.8 gehaald met z'n RS6, GPS verified. Gewindefahrwerk op -70mm ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVolgens 1 of andere kerel op driving fun die beweert em te kennen is die kar 12 centimeter verlaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtennieuwe RS6 is echt wel vet!
hoop hem binnekort eens IRL te zien...
in het echt is ie écht niet dik hoor, ik moest al naar de pijpjes kijken en het RS6 opschrift...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik dacht da ook tot ik 'm op het salon zag staan
in het echt is ie écht niet dik hoor, ik moest al naar de pijpjes kijken en het RS6 opschrift...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendie man heet Brabham op een forum. Z'n echte naam is Daniel Hammer, eigenaar van DH-exclusiv
Hij heeft, ik dacht, 351.8 gehaald met z'n RS6, GPS verified. Gewindefahrwerk op -70mm ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenHoe gewoontjes, en zo flets. Je ziet quasi niks van z'n vormen.
Ik HAAT die huidige wit-trend.(uitzonderingen, zoals Tommies MINI of WCduck z'n duck, bevestigen de regel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAha die is dat! Dat is echt wel zot, als je met je Veyron bij wijze van spreken dat busje pas uit je gat krijgt aan 350...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVolgens 1 of andere kerel op driving fun die beweert em te kennen is die kar 12 centimeter verlaagd.
Dat is toch niet te rijden?
Comment
Comment