Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI CLUBMAN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Eerst ophanging en remmen tunen
    ophanging zal wel goed zitten, 't is de optionele sportophanging en 'k wacht nog op Eibach veren dat zal ook wel een aangenaam verschil maken.

remmen zitten al goed he, 't zijn exact dezelfde remmen als de JCW brake kit alleen zonder de rode kleur (pads, klauwen en schijven zijn identiek)

vandaag nog van 220 naar 90 per uur moeten remmen -> gaat lekker

Comment

• Clubmn

Heb onlangs met een Clubmannetje gereden en was eigenlijk zo onder de indruk dat ik er maar eentje heb besteld !
      Levering begin juni

Kleur Pepper white met zwart dak
      zwart lounge leder
      open dak
      bluetooth & navigatie
      Houten inlegstukjes, houten stuur en pookje
      Donkere vensters
      17 " velgjes

Enkel over de kleur heb ik nog getwijfeld Pepper of Horizon blue of dark grey, maar telkens met zwart dak, uiteindelijk is het de pepper geworden , ben benieuwd..
      Ook over de geluidsinstallatie heb ik getwijfeld en geen upgrade van het soundsytem genomen, zou naar het schijnt zijn geld niet waard zijn, iemand hier ervaring mee ?

Grtz

Comment

• Proficiat met jouw bestelling !! Goeie keuze !

Morgen mag ik om mijn nieuwe Clubman !!
        (k kan niet wachten !! :o))..Eerlijkheidshalve heb ik ook geen speciale verbetering/optie op de geluidsinstallatie genomen hoor, k vind em goed zo..

Ik heb me een zwartje besteld met zilvergrijs dakje en zuiltje, hot chocolate leder, open dak, getinte ruiten, 17" velgen, lichtpakket, exterieur en interior chrome, parking distance control, achterspoilertje, multifunct.stuur, electr.airco..

Ik heb nog getwijfeld om het Earl Grey kleur met zilvergrijze strepen te nemen (ooit eens gezien aan zee) maar vermits ik reeds 2 grijze wagens heb gehad, ben ik dan maar bij mijn 1e gedacht gebleven..I stick to black !!

Groetjes !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crimson Bekijk Berichten
          Heb onlangs met een Clubmannetje gereden en was eigenlijk zo onder de indruk dat ik er maar eentje heb besteld !
          Levering begin juni

Kleur Pepper white met zwart dak
          zwart lounge leder
          open dak
          bluetooth & navigatie
          Houten inlegstukjes, houten stuur en pookje
          Donkere vensters
          17 " velgjes

Enkel over de kleur heb ik nog getwijfeld Pepper of Horizon blue of dark grey, maar telkens met zwart dak, uiteindelijk is het de pepper geworden , ben benieuwd..
          Ook over de geluidsinstallatie heb ik getwijfeld en geen upgrade van het soundsytem genomen, zou naar het schijnt zijn geld niet waard zijn, iemand hier ervaring mee ?

Grtz
          Ik weet alvast dat bij de gewone Mini naar mijn mening de geluidsinstallatie het geld niet waard is.
          Insignia Metro 5 deurs (2009-2013)

Comment

• MINI-SHOP in Antwerpen

Klopt het dat er een Mini-shop bestaat in Antwerpen (of in een andere stad) ?
            Zo ja, kan iemand mij het adres opgeven aub ?
            k Wil graag een mooie sleutelhanger..

Thanks !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peetje Bekijk Berichten
              Klopt het dat er een Mini-shop bestaat in Antwerpen (of in een andere stad) ?
              Zo ja, kan iemand mij het adres opgeven aub ?
              k Wil graag een mooie sleutelhanger..

Thanks !
              Ja er is een Mini store in Antwerpen ook in Hasselt en Brussel, daar kan je gewoon je auto bestellen en ze hebben het lifestyle programma.

Bij elke Mini verdeler moet je normaal het lifestyle programma kunnen krijgen.

Nu niet voor het één of ander maar dit had je gemakkelijk op de website van Mini kunnen vinden, dat kost u nog geen 2 minuten.

Comment

Working...
              X