Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nee, die getinte ruiten zijn echt geen optie op de estate want ik heb het gevraagd toen ik hem besteld heb en die zei me dat dat niet bestond maar dat ie wel iets aftermarket kon regelen...
twijfel nog of ik dit ga doen...
Je kan het configureren op de website van Mercedes dus de persoon die je dat gezegd heeft is nen dikke zeveraar.
In ieder geval om de AMG versie toch maar ik zie geen verschil met de AMG of een 200 diesel wat de ruiten betreft.
Je kan het configureren op de website van Mercedes dus de persoon die je dat gezegd heeft is nen dikke zeveraar.
In ieder geval om de AMG versie toch maar ik zie geen verschil met de AMG of een 200 diesel wat de ruiten betreft.
Je hebt gelijk ! heb nu gekeken op de website van mercedes bij configurator en t staat er nu wel in maar twas ni echt ne zeveraar want toen ik hem bestelde in feb 08 stond dit idd niet in de confgurator; is er dus recent bij gekomen.
hmmm nu beslissen of ik al dan niet die verdonkerde ruiten wil.... advies ?
denk ook wel dat het mischien wel mooi is op een zwarte break maar weet niet of ik nu nog kan bijbestellen (verkoper had gezegd dat wijzigingen mogelijk waren tot einde april)
denk ook wel dat het mischien wel mooi is op een zwarte break maar weet niet of ik nu nog kan bijbestellen (verkoper had gezegd dat wijzigingen mogelijk waren tot einde april)
Comment