Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Colt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Weet jij dan de prijzen voor een Lancer in luxe-versie met automaat want bij de dealer in de buurt weten ze dat nog niet.

Een testrit zal zeker gebeuren.
    Benzine of diesel? 1.5 (109pk), 1.8 (143pk) of 2.0 diesel (140pk). Tegen de herfst van 2008 komt de Lancer vijfdeurs, en men verwacht dan ook de gloednieuwe 1.8 diesel.

Voorlopig is enkel de 1.8 te krijgen met automaat. Da's dan wel een CVT, met schakellepels aan 't stuur.
    De diesel is nu nog sowieso een zes manueel. Al verwacht ik wel dat die na verloop van tijd (herfst 2008?) ook de nieuwe automaat met dubbele toppeling (à la DSG) zal krijgen. Die bak wordt immers binnenkort in de Lancer EVO geïntroduceerd.

Lancer 2.0 diesel Instyle (= topversie) heb je voor iets meer dan 26 000 euro.
    Wat krijg je daarvoor ?
    -leder interieur
    -metaalkleur
    -verwarmde zetels vooraan
    -bi-xenon
    -bochtenverlichting
    -cruise control
    -MMC System: navigatiesysteem met radio/dvd/cd/mp3-speler met touchscreen
    -Rockford Fosgate: 650 Watt / 9 luidsprekers
    -Keyless Go
    -Bluetooth
    -18 duimers
    -...
    -licht- en regensensor
    -voor- en zijschorten in koetswerkkleur

Da's de allerduurste Lancer (tenzij je nog in de accessoires gaat snuffelen, uiteraard). Dan krijg je 'm zoals er momenteel bij elke dealer eentje zal staan. (Elke dealer heeft normaal gezien sowieso één Lancer Instyle diesel in 't grijs gekregen).

Nu, de diesel is de duurste. De benzineversies zijn - dacht ik - ongeveer een 1000 à 2000 euro goedkoper.

Of je kan voor 'n Intense gaan. Die mist dan wel de Keyless Go, de bi-xenons, ... maar is wel goedkoper, natuurlijk.

Any questions: shoot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      als jij 9.9 seco => 100 traag vindt, dan klopt er iets niet aan u

Niet iedereen kan / wil een sportwagen kopen he

Gaat 'n Colt 1.5 diesel (High Power hé, dus niet de 65pk) in 9,9 seconden naar 100?
      Bron ?

Comment

Jawadde ! 'k Wist dat ie niet echt traag was, maar 9,9 vind 'k toch wel respectabel voor 'n stadswagentje met geen 100pk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
          Wat betreft opbergvakken: het handschoenkastje is inderdaad vrij klein. Maar voorts zijn er toch voldoende opbergvakken? Zoals bvb in de deur, de 3 ronde vakjes op de middentunnel en de twee verticale vakjes naast de blauwe, rechtopstaande 'balk' van de middenconsole ?
          Afgesloten vakken dan .
          Ik heb niet graag dat al die "rommel" zo open en bloot ligt.
          Eigenlijk vind ik het gewoon jammer dat er zo'n groot oppervlak voor de passagier staat waar er niks mee wordt gedaan .

Enne... de 1.3 benzine gaat van 0-100 in 10 sec moest het iemand interesseren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk Berichten
            Afgesloten vakken dan .
            Ik heb niet graag dat al die "rommel" zo open en bloot ligt.
            Eigenlijk vind ik het gewoon jammer dat er zo'n groot oppervlak voor de passagier staat waar er niks mee wordt gedaan .

Enne... de 1.3 benzine gaat van 0-100 in 10 sec moest het iemand interesseren

True, afgesloten vakken zijn er niet echt veel, nee ...

Als je 'n benzine wil, is de 1.3 eigenlijk de ideale motor. De 1.1 is immers maar 'n driecilinder met 75pk. De 1.5 heeft dan weer 109pk, een amper merkbare bonus in vergelijking met de 95pk van de 1.3.

Het enige voordeel van de 1.5 is dat ie iets geraffineerder is.

Comment

Jawadde ! 'k Wist dat ie niet echt traag was, maar 9,9 vind 'k toch wel respectabel voor 'n stadswagentje met geen 100pk.
              Wij hebben er thuis zoeentje staan, en ik moet zeggen: dat ding schiet aardig vooruit. Nadeel (of voordeel, het is maar hoe je het bekijkt): het on/off-karakter als je gas geeft.
              In bochten merk je natuurlijk ook wel dat de wagen een relatief hoog zwaartepunt heeft, maar voor de rest is de Colt 1.5 diesel (die met 95 pk) toch wel een behoorlijk vinnig wagentje.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Benzine of diesel? 1.5 (109pk), 1.8 (143pk) of 2.0 diesel (140pk). Tegen de herfst van 2008 komt de Lancer vijfdeurs, en men verwacht dan ook de gloednieuwe 1.8 diesel.

Voorlopig is enkel de 1.8 te krijgen met automaat. Da's dan wel een CVT, met schakellepels aan 't stuur.
                De diesel is nu nog sowieso een zes manueel. Al verwacht ik wel dat die na verloop van tijd (herfst 2008?) ook de nieuwe automaat met dubbele toppeling (à la DSG) zal krijgen. Die bak wordt immers binnenkort in de Lancer EVO geïntroduceerd.

Lancer 2.0 diesel Instyle (= topversie) heb je voor iets meer dan 26 000 euro.
                Wat krijg je daarvoor ?
                -leder interieur
                -metaalkleur
                -verwarmde zetels vooraan
                -bi-xenon
                -bochtenverlichting
                -cruise control
                -MMC System: navigatiesysteem met radio/dvd/cd/mp3-speler met touchscreen
                -Rockford Fosgate: 650 Watt / 9 luidsprekers
                -Keyless Go
                -Bluetooth
                -18 duimers
                -...
                -licht- en regensensor
                -voor- en zijschorten in koetswerkkleur

Da's de allerduurste Lancer (tenzij je nog in de accessoires gaat snuffelen, uiteraard). Dan krijg je 'm zoals er momenteel bij elke dealer eentje zal staan. (Elke dealer heeft normaal gezien sowieso één Lancer Instyle diesel in 't grijs gekregen).

Nu, de diesel is de duurste. De benzineversies zijn - dacht ik - ongeveer een 1000 à 2000 euro goedkoper.

Of je kan voor 'n Intense gaan. Die mist dan wel de Keyless Go, de bi-xenons, ... maar is wel goedkoper, natuurlijk.

Any questions: shoot.

Goed bezig, Bram

Exacte prijs voor de Instyle 2.0 DI-D is 26.990 €. Geen geld voor zo een uitrusting! Zie mail Bram hierboven (Audiosysteem heeft overigens harde schijf van 30 GB en er is ook nog de tractie- en stabiliteitscontrole en nog wel enkele andere zaken die ik wsl vergeet).

Benzine 1.5 begint vanaf 17.990 € (al compleet uitgerust: 8-tal airbags, abs, tractie- en stabiliteitscontrole, airco, radio met CD/MP3, etc). Diesel met zelfde uitrusting vanaf 20.500 €. Rest moet ik eens ff opzoeken...

Van waar ben je, EricV (als ik dat mag weten uiteraard)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried Bekijk Berichten
                  Van waar ben je, EricV (als ik dat mag weten uiteraard)?
                  Prov. Antwerpen

Comment

Working...
                  X