Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weekend in Parijs gezeten. Dé eyecatcher is er écht wel de Fiat 500. Je ziet er ginder al zéér veel, ik denk dat ik zo goed als elk kleur waarin 'ie leverbaar is, live heb gezien, en ook 'n pak verschillende stripings en déco's en velgen.
Prachtig.
Tot nu toe was dat "jeansblauw" (naam effe kwijt) m'n favoriet, en 'k heb er daar ook 2 gezien, maar er is een tweede favoriete kleur bijgekomen, en dat is uni rood. Met de 16" veelspaakvelgjes, zwart leder binnenin, en af.
Weekend in Parijs gezeten. Dé eyecatcher is er écht wel de Fiat 500. Je ziet er ginder al zéér veel, ik denk dat ik zo goed als elk kleur waarin 'ie leverbaar is, live heb gezien, en ook 'n pak verschillende stripings en déco's en velgen.
Prachtig.
Tot nu toe was dat "jeansblauw" (naam effe kwijt) m'n favoriet, en 'k heb er daar ook 2 gezien, maar er is een tweede favoriete kleur bijgekomen, en dat is uni rood. Met de 16" veelspaakvelgjes, zwart leder binnenin, en af.
Superknappe auto.
Ik was daar precies een maand geleden, en toen waren er ook al 500's legio
Gisteren eentje in het babyblauw gezien; is dat wat je met 'jeansblauw' bedoelt? Lekker retro in elk geval.
Comment