Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC70
Collapse
X
-
-
Logische aanpassingen aan het exterieur, maar dat interesseert me niet echt. 't Alukleurtje rond mislichten en reflectoren is wat te opzichtig.
Maar het interieur is verdorie knap!! (kleuren!)
Comment
-
er is al veel gezegd geweest over de achterpartij en de terechte vergelijking met de Mitsu Gallant Break is al gemaakt, vandaag zag ik echter een mazda 6 break van 1 generatie terug en dat lijkt er toch ook verdomd sterk op
naast de lelijke achterkant als minpunt blijft dit natuurlijk een echte klasse-estate, in de lijn van de 850 en volgende evoluties, maar nogmaals, de echte volvo-pedigree is er een beetje uit
Comment
-
Best wel knap, maar die matte aluminium accenten in de voor- en achterbumper in Ford-stijl doen hem mijn inziens geen goedHet laat het ontwerp minder harmonieus overkomen, een beetje geforceerd imo.
Het interieur van de laatste volvo's mag er best wezen, en die kofferruimte ziet er huge uit
Het lijkt me een auto te zijn die voldoet aan de eisen van het trouwe volvo-cliënteel: ruim, comfortabel, veilig, robuust en degelijk, en een sober interieur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenKnappe foto's, maar er is al een topic!
Toch bedankt voor de bijdrage..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenKnappe foto's, maar er is al een topic!
Toch bedankt voor de bijdrage..
Dus even nadenkt voor je zoiets neerschrijft !
Comment
-
De Volvo XC70 komt bij de introductie beschikbaar met twee motoren. Wie een benzinemotor voorin wenst, komt uit bij een 3,2-liter zescilinder (238 pk), die de avontuurlijke Volvo in 8,1 seconden naar 100 kilometer per uur stuwt. Voor dieselliefhebbers is er de 2,4-liter D5-turbodieselmotor (185 pk), die 0,7 seconden langer nodig heeft om de terrein-Volvo naar de honderd te krijgen.
Het Zweedse merk meldt dat de terreincapaciteiten ten opzichte van het vorige model zijn verbeterd, mede door een 15 procent stijver koetswerk. Hill Descent Control, ook bekend uit de Land Rovers, is standaard.
De XC70 is gebaseerd op de nieuwe V70 en krijgt daardoor ook een flinke bagageruimte (575 liter) en de nodige luxe mee. Zoals het een Volvo betaamt, is de auto ook volgestouwd met veiligheidsvoorzieningen.
De Volvo toont de XC70 morgen aan de pers op de Autosalon van Genève. De stoere Zweed staat in september bij de dealers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vind 'm niet mooi.
Die ongespoten plastic bumpers, de opvallende alu-kleurige accenten (omrandingen van mistlichten e.a.), te hoog op z'n poten, ... en die interieurtinten zijn ook helemaal m'n ding niet.
Comment
Comment