Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC60 - Facelift (2025)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo XC60 - Facelift (2025)

2de facelift, de vorige facelift had ook nog geen topic.

Het is zover: de Volvo XC60 steekt in ’t nieuw… maar verwacht misschien toch niet te veel. Het gaat hier namelijk niet om een generatiewissel en ook niet om een echte facelift zoals de XC90 pas nog kreeg. In de plaats daarvan steunt de XC60 op subtielere aanpassingen om bij de tijd te blijven.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Blijft wel een heel knappe wagen!

Comment

De alweer uit 2017 stammende Volvo XC60 blijft verkopen als zoete broodjes, een commercieel momentum dat de Zweedse constructeur hoopt te behouden middels een tweede facelift.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Knappe bak blijft het.. zelfs zijn voorganger vind ik nog steeds echt knap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Knappe bak blijft het.. zelfs zijn voorganger vind ik nog steeds echt knap.
          Inderdaad, collega heeft zo een van vorige generatie, van de eerste nog, en dat blijft er goed uit zien voor zijn leeftijd!

Comment

De auto waar ik het liefst in gereden heb in mijn hele auto carrière. D3 en handgeschakeld. Zalige kms vreten.

Comment

Comment

Volvo XC60 facelift driving REVIEW (2026 T8 PHEV) - now refreshed and competitive?

Comment

Working...
                X