Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 1 reeks (2024)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Real time verkeersinfo in een abo…. Dat is een hele dikke WTF, en dat zouden ze wel eens heel duidelijk mogem zeggen…

Het is toch al te gek dat je op zo’n auto dan met carplay moet werken.
    Mijn baas doet dat ook in zijn GLE van bijna 100k….
    Dit is toch de manier om mensen naar chinese auto’s te doen grijpen… Dit kan mij echt kwaad krijgen.
    Idd! Een triestige evolutie die stilaan naar alle merken uitgebreid wordt. En dan die abo prijzen bij de Duitse 'premijoems', hun auto's zijn blijkbaar nog niet duur genoeg

Ik heb mij wel via het systeem op de 'BMW Service Inclusive' geabonneerd voor 3 jaar en 400 €. Dat lijkt mij nog schappelijk voor die prijs en zo kan ik hopelijk mijn Mercedes stealers ervaringen snel vergeten

Voordelen van BMW Service Inclusive:
    • Kostenbesparing: Je kunt tot 30% of meer besparen op de onderhoudskosten in vergelijking met losse beurten.
    • Vaste prijs: De kosten van het onderhoud zijn vastgelegd voor de looptijd van het pakket, waardoor je beschermd bent tegen prijsstijgingen.
    • Originele onderdelen: Het onderhoud wordt uitgevoerd met originele BMW onderdelen.
    • Gemak: Het onderhoud is eenvoudig geregeld via de BMW dealer.
    • Overdraagbaar: Het pakket is overdraagbaar naar de volgende eigenaar bij verkoop van de auto.
    • Bescherming tegen inflatie: Je bent beschermd tegen prijsstijgingen door inflatie en hogere kosten.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd! Een triestige evolutie die stilaan naar alle merken uitgebreid wordt. En dan die abo prijzen bij de Duitse 'premijoems', hun auto's zijn blijkbaar nog niet duur genoeg

Ik heb mij wel via het systeem op de 'BMW Service Inclusive' geabonneerd voor 3 jaar en 400 €. Dat lijkt mij nog schappelijk voor die prijs en zo kan ik hopelijk mijn Mercedes stealers ervaringen snel vergeten

Voordelen van BMW Service Inclusive:
      • Kostenbesparing: Je kunt tot 30% of meer besparen op de onderhoudskosten in vergelijking met losse beurten.
      • Vaste prijs: De kosten van het onderhoud zijn vastgelegd voor de looptijd van het pakket, waardoor je beschermd bent tegen prijsstijgingen.
      • Originele onderdelen: Het onderhoud wordt uitgevoerd met originele BMW onderdelen.
      • Gemak: Het onderhoud is eenvoudig geregeld via de BMW dealer.
      • Overdraagbaar: Het pakket is overdraagbaar naar de volgende eigenaar bij verkoop van de auto.
      • Bescherming tegen inflatie: Je bent beschermd tegen prijsstijgingen door inflatie en hogere kosten.
      pff, 400€ betalen gewoon om de prijs van de onderhoudsbeurten vast te 'klikken'...
      Dat zou ik nooit gedaan hebben.

Moet nu wel zeggen dat ik bij Tesla 10€ pm betaal voor de premium connectivity, en eigenlijk is dat voor de lopende internetverbinding. Daardoor kan ik podcasts luisteren, internetradio (vinden we aangenaam in het buitenland), heb je sattelietbeelden voor de navi, en kan je in de auto eens een netflixke doen.
      Maar verkeersinfo heb je standaard zonder dat abo, dat zit in de standaard connectivity die inbegrepen is voor 8 jaar. Hoe veel het daarna kost is nog niet meegedeeld omdat het voor 2022 levenslang inbegrepen was en vanaf 2022 voorzien was voor 8 jaar. Dus nog geen enkele Tesla betaalt daar voor.

In een bedrijfswagen moet je echt wel bedenken dat je dat er bij wil, want dat heeft impact op de leaseprijs... en dat kan je een andere optie kosten of je boven budget duwen.

Comment

pff, 400€ betalen gewoon om de prijs van de onderhoudsbeurten vast te 'klikken'...
        Dat zou ik nooit gedaan hebben.
        Bwa, we zullen zien, een klein onderhoud kost ook al snel minstens 350 € bij die mannen en hier zit ook nog een remolie vervanging bij, kost ook 150 € aldaar. Dus mijn broek ga ik er zeker niet aan scheuren

Bij Mercedes heb ik andere dingen meegemaakt bij een eerste beurt, zoals bijna nieuwe ruitenwissers vervangen zonder vragen, een vol sproeiwater reservoir leegtrekken en vervangen door hun eigen duur brouwsel, enz

Daar kwam ik met dit bedrag niet toe en dat is al wel enkele jaren geleden, deze krijgen de kans niet
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Bwa, we zullen zien, een klein onderhoud kost ook al snel minstens 350 € bij die mannen en hier zit ook nog een remolie vervanging bij, kost ook 150 € aldaar. Dus mijn broek ga ik er zeker niet aan scheuren

Bij Mercedes heb ik andere dingen meegemaakt bij een eerste beurt, zoals bijna nieuwe ruitenwissers vervangen zonder vragen, een vol sproeiwater reservoir leegtrekken en vervangen door hun eigen duur brouwsel, enz

Daar kwam ik met dit bedrag niet toe en dat is al wel enkele jaren geleden, deze krijgen de kans niet
          Tja, ik vraag me af wat ze bij BMW met EV's doen.
          Onderhoudskosten bij mijn Tesla nu op 63.000km: 70€
          Ben 1 keer binenn geweest om de scharnieren van de achterklep onder garantie te laten vervangen, en toen is ook de interieurfilter vervangen en de ruitenwissers.
          Remolie controleren (niet d'office vervangen) doen ze pas na 4 jaar.

Comment

Tja, ik vraag me af wat ze bij BMW met EV's doen.
            Onderhoudskosten bij mijn Tesla nu op 63.000km: 70€
            Ben 1 keer binenn geweest om de scharnieren van de achterklep onder garantie te laten vervangen, en toen is ook de interieurfilter vervangen en de ruitenwissers.
            Remolie controleren (niet d'office vervangen) doen ze pas na 4 jaar.
            Geen idee wat die daar aan onderhoud kosten, ik heb voorlopig nog geen EV en kan enkel gewone onderhoudsprijzen vergelijken met Mercedes.

Die abo's vind ik natuurlijk niet leuk maar al bij al en in vergelijking met de 'ster' vallen die nog mee bij BMW.

Comment

• Ik had in de buurt hier nog altijd geen nieuwe 1-serie gezien. Kom ik tijdens mijn loopje vanmorgen toch wel niet krek dezelfde tegen. Een maand jonger dan de mijne volgens de nummerplaat

Comment

• Bedankt BMW voor de klantvriendelijke service of hoe noemen jullie het daar om na 3 maanden al een abo van 10 € per maand in te voeren?

Comment

• Hahaha, zelfs ChatGPT heeft er zo zijn gedacht over

Wat het écht betekent bij jouw BMW F70:
                  • Je hebt alles technisch aan boord: verkeersinfo, spraakherkenning, premium kaartlagen, app-integratie...
                  • Maar zonder Digital Premium wordt het kunstmatig uitgeschakeld
                  • En de proefperiode van amper 3 maanden wordt niet helder uitgelegd bij verkoop
                  Dit voelt terecht als afzetterij — je betaalt voor een premiumwagen en wordt dan alsnog behandeld alsof je een abonnement nodig hebt "om de ramen te mogen bedienen", bij wijze van spreken.

Comment

Bedankt BMW voor de klantvriendelijke service of hoe noemen jullie het daar om na 3 maanden al een abo van 10 € per maand in te voeren?

Toch weer te belachelijk in deze tijden... Bij een Skoda alles gratis erbij

Maar wat gebruik je ervan eigenlijk? Ik gebruik enkel Android Auto, zit nooit in de menu's van de auto zelf...
                    Last edited by MasterC; 2 Weken Geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Toch weer te belachelijk in deze tijden... Bij een Skoda alles gratis erbij

Maar wat gebruik je ervan eigenlijk? Ik gebruik enkel Android Auto, zit nooit in de menu's van de auto zelf...
                      Ik gebruik nu ook vaak Android Auto maar eigenlijk gaat het mij over het principe en vooral over de verkeerde info die ik mij bij aankoop alweer heb laten wijsmaken. Een ezel stoot zich dus wel 2 keer aan dezelfde steen

Desalniettemin vind ik het een triestige evolutie Voor een particulier en autofreak zijn die dingen al duur genoeg zonder dat ze na 3 maanden ook nog abo's moeten beginnen vragen. Maar om te eindigen met dezelfde woorden als bij mijn A-tje destijds, 'ze kunnen hun abo's steken waar de zon.....'

Comment

• Vandaag ook mijn eerste 1.16 gezien. Het lijkt wel of iedereen dezelfde kleur kiest. Het rode remklauwen probleem is ook opgelost, die krijg je op het M-pakket pas vanaf de 1.20 want op deze 1.16 ontbreken ze.

Comment

Working...
                        X