Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2u uitleg.. hallow waar krijg je dat nog? Dat was bij mijn x1 ook niet het geval destijds.
Nu ja daar zat ook nog wel een pak minder multimedia in.
Kleur is echt wel top trouwens
Juist ja, die iDrive 9 is niet simpel, ik mag binnenkort zelfs nog een 2de keer teruggaan en dat is echt wel nodig, zelfs hopeloos voor wie er echt niks van begrijpt. Ongelooflijk veel, eigenlijk teveel mogelijkheden. Maja, als het er toch op zit wil ik het ook kennen
Maar de verkopers kennen er tenminste iets van en dat was bij Mercedes enigszins anders, die lulden maar wat uit hun nek en wat ze toch vertelden was dan nog verkeerd of gelogen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Jaarlijkse taks is binnengekomen, een leuke verrassing 230,41€. Spijtig van de BIV maar dat is gelukkig maar 1 keer 281,89€.
Van mij mogen ze nog een cilinder wegnemen, wat een raket
De volgende weken het verbruik testen in Polen, onder de 5 liter krijgen, zonder veel rijplezier te verliezen, is de uitdaging
iDrive9 heb ik ook ongeveer onder de knie, heerlijk systeem als je het eenmaal gewoon bent, totaal anders dan Mbux en dat was ook goed, het laatste jaar toch
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Hierzie, wie doet beter? Leuk eerste lang ritje en record onmiddellijk gebroken Echt content, rijdt fantastisch met mussendorst. Waardige opvolger voor mijn A-tje
In rotweer met slechts 700 km op de teller en dan al een verbruik van 4.6 liter Volgende uitdaging, onder de 4 liter geraken op een lange rit
Beetje snel genomen scheve foto, binnenkort eens screenshots uit de app nemen.
Hierzie, wie doet beter? Leuk eerste lang ritje en record onmiddellijk gebroken Echt content, rijdt fantastisch met mussendorst. Waardige opvolger voor mijn A-tje
In rotweer met slechts 700 km op de teller en dan al een verbruik van 4.6 liter Volgende uitdaging, onder de 4 liter geraken op een lange rit
Beetje snel genomen scheve foto, binnenkort eens screenshots uit de app nemen.
4l zal zeker haalbaar zijn op 90km/h wegen.
Maar je hebt die toch niet gekocht om zuinigheidsrecords te breken zeker.
Hoe rap gaat die van 0-100, en wat is de topsnelheid, dat moet je ook testen!
Comment