Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie / i5 (2023)
Collapse
X
-
BMW heeft een nieuwe M5, maar dat is niet zomaar een M5. Zo krijgt de supersedan voor het eerst een plug-inhybride aandrijflijn maar goed: dat wist je natuurlijk al. Daardoor is de nieuwe M5 namelijk het mikpunt van flink wat controverse, maar is hij die controverse eigenlijk wel waard? Wij deden de test.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenDeze week zwarte M5 touring tegengekomen, en is echt knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Maar zo enorm groot hé. Ik zag er dit weekend eentje sukkelen in een parkeergarage. Ik had last met de MY om een plaats te vinden die breed genoeg was, maar de i5 had last met de breedte en de lengte (>5m lang).
Adolf kon ook goed parkeren met zijn voorhistorische S-klasse Cabrio.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje moet natuurlijk wel kunnen parkeren he tommie, 8 jaar lange s-klasse...zonder rws notabene zoals deze, nooit 1 probleem
De S-classe van pakweg 2005 was 5cm korter én smaller dan de i5.
En die dingen staken altijd uit.
De draaicirkel van de S was 11,7m, en van de i5 is nu 12,3m.
Je lijdt aan dezelfde ziekte als de figuren die je aanbidt.
Niet gehinderd door enige kennis van zaken een positie in nemen en commentaar geven.
Toegevoegde waarde van jouw bijdragen is niet 0, dat is gewoon NEGATIEF.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteni5 met rws 10.5 draaistraal
lengte v221 5.21
Ik reed daar niet mee.
De draaicirkel is meestal het probleem niet, de breedte wel. En de S was een stuk smaller dan de i5 nu.
Nog iets bobbie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen eqe is 6cm breder als een i5, sommigen zijn gewoon met iets dik en lang te werken zonder dat het een prob geeft
Een volle penislengte van een labrador, maar dat zou je moeten weten.
En de breedte met spiegels is 2100mm voor de EQE en 2156mm voor de i5.
Nu ga ik je een groot geheim verklappen: 2156 is groter dan 2100. En het verschil is 56mm wat overeenkomt met 5,6cm.
Jouw probleem is dat je DENKT dat je met iets dik en lang aan het werken bent, maar in de praktijk altijd te kort komt.
Nog iets? Het wordt nu echt wel genant...
Comment
-
Moet het op een zilveren dienblaadje, of is dit goed genoeg bobbie?
Comment
Comment