Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MG Cyberster (2024)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind het wel een interessante wagen, maar die vleugeldeuren mogen vervangen worden door gewone.
    Instap lijkt me niet zo gemakkelijk met deze deuren. Hoewel een lage wagen met lange gewone deuren ook niet zo gemakkelijk is in smalle parkeerruimtes (weet ik van mijn Prelude)
    In 2026 zeker eens naar kijken. Zouden er dan al concurrenten zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
      In 2026 zeker eens naar kijken. Zouden er dan al concurrenten zijn?
      Deze misschien, zou volgens de laatste berichten ook als hybride of EV komen.

A report from Japan references a recent Mazda event where representatives of the automaker spoke about the MX-5 and electrification.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Gezien de staat van het huidige EV gamma van Mazda, denk ik dat het een hybride zal zijn. En waarschijnlijk zelfs geen plug-in.
        Ik denk dat de huidige orangje 30th Anniversary Edition een serieuze collectors item gaat worden.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

MG Cyberster Getest 2024

Comment

Daarstraks een vrachtwagen zien passeren vol met allemaal Cyberster's
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Daarstraks een vrachtwagen zien passeren vol met allemaal Cyberster's
                  Zonder foto is het niet gebeurd.

Comment

De vrachtwagen passeerde spijtig genoeg te snel om een foto te kunnen nemen.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Op de camping

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Comment

MG trok vorig jaar de Cyber GTS Concept uit de hoge hoed; een...
                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Comment

Working...
                            X