Mij stoort het allerminst eigenlijk. Het is sowieso in company time meestal voor mij he. Privé zou ik ook nog wel eens 2 keer nadenken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen ID.4 (2020)
Collapse
X
-
Kleine update hier.
Nu met het zonnige weertje valt me weer de enorme hoeveelheid aan swirls al op de lak.
Ik ben nu nooit zo'n super poetser, en meestal rij ik door de carwash, maar zo erg als bij deze heb ik het nog bij geen enkele auto gehad.
De lak is toch duidelijk inferieur aan die van Volvo en BMW op dat vlak.
Comment
-
De eerste generatie VW software in de id4, blijft toch eentje van den Aldi hoor.
Na een over the air update, komt de auto niet meer online, waardoor ik de app functies niet meer kan gebruiken.
Heb de hack al gebruikt om de zekering uit te trekken, wat je op internet vindt, maar helaas geen respons.
Ga hem er eens voor binnen steken, dan kunnen ze ineens ook alles nakijken voor de nakende Italië trip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDe eerste generatie VW software in de id4, blijft toch eentje van den Aldi hoor.
Na een over the air update, komt de auto niet meer online, waardoor ik de app functies niet meer kan gebruiken.
Heb de hack al gebruikt om de zekering uit te trekken, wat je op internet vindt, maar helaas geen respons.
Ga hem er eens voor binnen steken, dan kunnen ze ineens ook alles nakijken voor de nakende Italië trip.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Comment