Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de laptop lijkt het grijs maar op de smartphone zie je op jouw foto duidelijk de donkergroene schijn. Prachtig! Mijn kameraad heeft 'm in deze kleur besteld.
Vandaag de Tucson Hybrid Shine Uitvoering besteld in het zwart met andere velgen erop.
Levering zou rond einde maart zijn.
(Verkoper zei dat ze in het zwart in grote aantallen gemaakt worden en sneller leverbaar zijn dan de andere kleuren)
Congratzz! Mooie keuze!
Van die snellere levering voor een zwart exemplaar hebben ze ons niet verteld bij bestelling. Mijn kameraad heeft voor Amazon Grey gekozen. Heel mooi, net als dat zwart natuurlijk
Vandaag de Tucson Hybrid Shine Uitvoering besteld in het zwart met andere velgen erop.
(Verkoper zei dat ze in het zwart in grote aantallen gemaakt worden en sneller leverbaar zijn dan de andere kleuren)
Mijn zus heeft hem ook in het zwart besteld dacht april levering
De Hyundai Tucson wint, want biedt meer ruimte achterin, heeft meer uitrusting, een langere garantietermijn en zijn motor/versnellingsbakcombinatie en balans tussen comfort en rijdynamiek zijn eveneens superieur. Het prijsvoordeel is echter grotendeels verdwenen.
Leave a comment: