Ik vind het een strak karretje, ben geen cabrio fan, dus ik ben erg benieuwd naar de dichte versie.
Ik neem aan dat er ook een dichte 500e komt. ??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500 (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenHet budget is dan ook navenant en zelfs een minder uitgeruste versie van circa 30.000 euro is voor dat doelpubliek niet meer haalbaar.
En volgens onze Renault garagist verkoopt hij vaak Zoe's aan 'de bomma' die hare Twingo 1 wilt vervangen, haha :-)
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenHeel geslaagd wat mij betreft. Maar heb ik dat goed begrepen en zou deze enkel in elektrische versie uitkomen? Ik zag ergens een aangekondigde vanafprijs van 37.000 euro? Als je dat vergelijkt met de huidige vanafprijs van 11.990 euro voor de actuele 500, vraag ik mij wel af wat de gevolgen zullen zijn voor de verkoopcijfers van deze Fiat.
Leave a comment:
-
Ik ga eens vloeken in de kerk: ik zou het nog overwegen om m’n Abarth 595C in te ruilen voor zoiets.
Ben zot weg van dit karretje. Maar ook nog van m’n 595C. Maar je kan geen wagen blijven bijkopen...
Leave a comment:
-
The “All-In” video dedicated to the New 500 “La Prima” starring Leonardo Di Caprio, the actor who has for over 20 years been committed to fighting climate ch...
Leave a comment:
-
Ik heb zo een vermoeden dat die verkoop van de klassieke 500 nog een hele tijd zal duren en pakken hoger zal liggen dan de 500e. Ik ken eigenlijk quasi enkel particulieren die een 500 kopen en in de meeste gevallen als tweede of zelfs derde auto. Het budget is dan ook navenant en zelfs een minder uitgeruste versie van circa 30.000 euro is voor dat doelpubliek niet meer haalbaar.
Langs de andere kant is dit een leuk 'hebbeding' en dan wordt er vaak toch wat extra moeite gedaan om er zo eentje in huis te halen.
Leave a comment:
-
Voor zover ik weet/gelezen heb wel. En dan zou de huidige generatie nog een tijd (?) in parallel verkoop blijven in de 'hybrid' uitvoering.
Die vanafprijs is voor de eerste gelimiteerde reeks (500 stuks launch edition) met een hoop toeters en bellen op, ik mag hopen dat de normale gesloten versie wat aantrekkelijkere vanafprijzen gaat krijgen
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Leave a comment:
-
Heel geslaagd wat mij betreft. Maar heb ik dat goed begrepen en zou deze enkel in elektrische versie uitkomen? Ik zag ergens een aangekondigde vanafprijs van 37.000 euro? Als je dat vergelijkt met de huidige vanafprijs van 11.990 euro voor de actuele 500, vraag ik mij wel af wat de gevolgen zullen zijn voor de verkoopcijfers van deze Fiat.
Leave a comment:
-
Anderzijds wel al twee dingen die mij 'storen', dat 500 logo op de neus, is een beetje Jackie tuning héHad dan hetzelfde letterlogo zoals achteraan ook voorop gezet. Het enige voordeel dat ik daar nu bij kan bedenken is dat het waarschijnlijk langer meegaat dan het huidige rode logo, maar het zal eerder te maken hebben met het feit dat ze bij Fiat '500' willen profileren als (duurder)submerk zoals PSA met DS heeft gedaan zeker ?
En dan zo'n verfijnd dashboard verpesten door dat gat in het midden. Ok, hoe meer vakjes voor allerhande zooi, hoe beter, maar nu is het net alsof ge een basisversie gekocht hebt en ge te gierig waart voor op te leggen voor de radio of automatische airco
Last edited by Fre79; 05/03/2020, 11:55.
Leave a comment:
-
Ik wìl niet eens weten wat hij kost, maar dat interieur van die Armani versie
Leave a comment:
-
New Fiat 500 “la Prima” is not just the third generation of a car, it’s the third reincarnation of a spirit. A spirit that inspired change since 1957. A spir...
Leave a comment:
-
To celebrate the launch of the new all-electric 500, Fiat joined forces with Italian design house Giorgio Armani for the creation of a one-off model. Read mo...
Leave a comment:
-
To celebrate the launch of the new all-electric 500, Fiat joined forces with Italian design house Bulgari for the creation of a one-off model. Read more: htt...
Leave a comment:
-
To celebrate the launch of the new all-electric 500, Fiat joined forces with Italian industrial design brand Kartell for the creation of a one-off model. Rea...
Leave a comment:
Leave a comment: