Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
ja, maar imo blijft een auto in het zwart altijd mooi , terwijl in een andere kleur hij - als hij oud word - vaak imo veel minder mooi wordenOorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Prachtig toch he zo een A5/S5, moeilijke keuze tussen dat blauw en dat zwart. Misschien zou ik uiteindelijk toch voor dat blauw kiezen, opvallender voor zo een auto.
Comment
-
Ik vermoed dat de 2.0 TDI pas zijn intrede zal maken in de A5 wanneer deze van een CommonRail voorzien wordt. (Lancering in nieuwe A4?)Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDat ze hier ook maar snel een 4-cilinder dieselmotor insteken..
Iemand al meer info hierover ?
Comment
-
Bestelbaar in 't najaar, productie ergens begin volgend jaar. 't Wordt de 2.0 TDI 170.Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDat ze hier ook maar snel een 4-cilinder dieselmotor insteken..
Iemand al meer info hierover ?
Althans, dat zei de dealer me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenA5 bordeauxrood:

ben er stil van.............................
Comment
-
In mijn zoektocht voor de juiste kleur ben ik dit weekend bij Latemmotors eens gaan kijken . Zij hebben 2 S5-en en 2 A5-en in de showroom
Eerste kleur Meteoor-grijs : valt tegen in daglicht , is iets te dof vind ik . onder spots was de kleur veel mooier ( meteoor-grijze S5 was verkocht , iemand van hier ? ) Dan ijs-zilver : mooie kleur maar helaas rijdt half belgie met deze kleur
. laatste kleur Pantoom-zwart : De A5 S-line in deze kleur was prachtig 
Zwart geeft de A5 nog een extra sportieve look . Ik wil nog een paar kleuren in het echt zien maar voorlopig is Pantoom-zwart het mooiste .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenVET

OMG zo vet, nu ben ik wel verkocht , wat een vette bak
・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Die ziet er echt wel goed uitOorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenA5 bordeauxrood:
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDe eerste keer dak zo'n duidelijke foto's zie van de S Line versie mét Sportpack ofzo.. Echt te zalig

Deze foto's zijn zeker NOOIT een S-Line versie, maar vooraan staat er gewoon een Quattro badge.
Doelgroep(leeftijd) van kopers zijn vooral 45+ volgens dealerLast edited by E90N; 31/07/2007, 18:38.Sintruin till I die
Comment

ne A5 in't blauw.

Comment