Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ge gaat toch zo geen kar kopen zonder ingebouwde gps?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Ge gaat toch zo geen kar kopen zonder ingebouwde gps?
      en waarom niet, als je dat nu echt niet nodig hebt ?
      ik heb een tom tom die ik amper 5 keer paar jaar nodig heb, moet je dan echt een paar duizen euro betalen voor iets dat je niet gebruikt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
        en waarom niet, als je dat nu echt niet nodig hebt ?
        ik heb een tom tom die ik amper 5 keer paar jaar nodig heb, moet je dan echt een paar duizen euro betalen voor iets dat je niet gebruikt?
        idd, gps is en blijft een dure optie en mij maakt niet uit wat voor wagen het is.
        Als ik dat niet nodig heb zou ik dat ook niet bestellen. Sommige zijn hier blijkbaar van gedacht dat een a5 of andere "dikke bak" niet bolt zonder gps...

Comment

• Bollen wel

tot ge er vanaf wilt geraken binnen een paar jaar

Comment

• Dus eeuh, is een mat koetswerk de nieuwe rage of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Bollen wel

tot ge er vanaf wilt geraken binnen een paar jaar
              Wat je verstaat onder "een paar jaar"? Als het ietsje langer is, kan je al vragen beginnen stellen over de houdbaarheid van dergelijke systemen. Terwijl ik anderhalf jaar geleden nog een draagbare Mio gebruikte, moet ik zeggen dat ik tot op heden nog steeds features mis van m'n oude Mio(!). Kan je nagaan hoe gedateerd zo'n systeem na enkele jaren wordt. En, 't zit verdekke vast in uw dashboard... de leeftijd gaat er straks zo vreselijk hard vanaf druipen, dat ge eigenlijk beter af bent met een draagbaar systeem (indien je een GPS niet constant nodig hebt).

Ik ben er 100% zeker van dat straks het omgekeerde waar zal zijn. Hoe vaster die systemen geïntegreerd zijn, hoe sneller de auto in z'n geheel zal verouderen... haast aan een tempo vergelijkbaar met dat van een PC. Voorlopig zijn we daar nog niet, omdat het allemaal nog relatief nieuw is... maar 't komt nog wel... Nostradamus geeft me gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                S5 ones
                Gaat zeer knap zijn...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Wat je verstaat onder "een paar jaar"? Als het ietsje langer is, kan je al vragen beginnen stellen over de houdbaarheid van dergelijke systemen. Terwijl ik anderhalf jaar geleden nog een draagbare Mio gebruikte, moet ik zeggen dat ik tot op heden nog steeds features mis van m'n oude Mio(!). Kan je nagaan hoe gedateerd zo'n systeem na enkele jaren wordt. En, 't zit verdekke vast in uw dashboard... de leeftijd gaat er straks zo vreselijk hard vanaf druipen, dat ge eigenlijk beter af bent met een draagbaar systeem (indien je een GPS niet constant nodig hebt).

Ik ben er 100% zeker van dat straks het omgekeerde waar zal zijn. Hoe vaster die systemen geïntegreerd zijn, hoe sneller de auto in z'n geheel zal verouderen... haast aan een tempo vergelijkbaar met dat van een PC. Voorlopig zijn we daar nog niet, omdat het allemaal nog relatief nieuw is... maar 't komt nog wel... Nostradamus geeft me gelijk.
                  Die systemen evoluren ook mee hoor. Tegenwoordig zijn ze bezig om die systemen helemaal updatebaar te maken. Je gaat bij de dealer langs als er een nieuwe versie is , en ze laden het dan gewoon in.

Lees dit artikel even door, ze zijn er echt mee bezig.

PS: Die nieuwe gps ziet er wel geschift uit. met een NVIDIA grafische processor ! Dat is toch al een hele stap denk ik !

Het is ook niet enkel een GPS module hé, het is een volledig infotainment systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Die systemen evoluren ook mee hoor. Tegenwoordig zijn ze bezig om die systemen helemaal updatebaar te maken. Je gaat bij de dealer langs als er een nieuwe versie is , en ze laden het dan gewoon in.

PS: Die nieuwe gps ziet er wel geschift uit. met een NVIDIA grafische processor ! Dat is toch al een hele stap denk ik !

Het is ook niet enkel een GPS module hé, het is een volledig infotainment systeem.
                    Damn, ik wist het hé, ik had toch de GPS als optie moeten nemen.
                    Als ik het nu nog verander, dan shift m'n leveringsdatum waarschijnlijk. Beter maar niet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                      Als ik het nu nog verander, dan shift m'n leveringsdatum waarschijnlijk. Beter maar niet doen.
                      Waarom zou je leveringsdatum verschuiven.

Bij een order dat ik in Duitsland had geplaatst voor een vriend hebben we nog kleur en opties liggen wijzigen enkele weken voor productie !

Dat was geen probleem !

Comment

• Je kent D'Ieteren niet zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                          Mja, de nieuwe MMI zit niet in de A5 hé en die heeft dus ook geen harde schijf als ik het goed voor heb??

Comment

• [quote=Wax-it.be;2988693]Die systemen evoluren ook mee hoor. Tegenwoordig zijn ze bezig om die systemen helemaal updatebaar te maken. Je gaat bij de dealer langs als er een nieuwe versie is , en ze laden het dan gewoon in.

Akkoord dat ze rap nieuwe software kunnen laden, maar daarmee zit je nog altijd met je "oude" hardware, en die is niet zomaar efkes te veranderen.

Comment

• [quote=auweray;2988938]
                              Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Akkoord dat ze rap nieuwe software kunnen laden, maar daarmee zit je nog altijd met je "oude" hardware, en die is niet zomaar efkes te veranderen.
                              En wat kan er zoals aan die hardware veranderen ?
                              Ik denk dat je gewoon een ontvanger moet hebben en dat de rest van het systeem toch software is ...

Comment

• Damn...

't Is superknap, maar je vraagt je toch wel af of dat de bruikbaarheid/leesbaarheid nog bevordert. Ik denk er alvast het mijne over (niet, dus), maar knap is 't alleszins.

Maar er zal wel een birdview mode zijn zonder gebouwen ook, zeker? Da's nog altijd 't duidelijkste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Damn...

't Is superknap, maar je vraagt je toch wel af of dat de bruikbaarheid/leesbaarheid nog bevordert. Ik denk er alvast het mijne over (niet, dus), maar knap is 't alleszins.

Maar er zal wel een birdview mode zijn zonder gebouwen ook, zeker? Da's nog altijd 't duidelijkste.
                                  Ja zeg,als dat zo blijft evolueren kunt ge u elke maand nen anderen otto kopen.
                                  Ik heb de mijne een dikke maand en ik zit al met een verouderd systeem en met de levertermijnen bij Audi
                                  zal ik nooit met de laatste update rondrijden!!

Comment

• Mjah, die gebouwkes op uwe GPS, da's allemaal wel 'es leuk om te showen aan iemand, maar echt gebruiken doet ge dat toch niet meteen. En waarschijnlijk zal het maar met mondjesmaat zijn dat de gebouwen erin opgenomen zullen worden. Eer Izegem op die manier gedigitaliseerd zijn, gaan er al 2 neiuwe A(-generaties verschenen zijn denk ik.

Comment

• En zolang de hardware het aankan is het gewoon kwestie van de software up te daten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        En zolang de hardware het aankan is het gewoon kwestie van de software up te daten.
                                        Yep maar een 2G heeft toch geen HD? Hoe gaan ze die dan updaten?
                                        En die heeft ook geen Nvidia chip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Yep maar een 2G heeft toch geen HD? Hoe gaan ze die dan updaten?
                                          En die heeft ook geen Nvidia chip
                                          Daarom dat ik het zei van de hardware

Comment

Working...
                                          X