Heeft iemand ervaring met de AUDI Q3 3.5TFSI zoniet met de motor. Ik ben van plan een extra auto te kopen in de familie, vandaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q3 (2018)
Collapse
X
-
Ik heb die motor destijds test gereden in de Q3.
Voldoet zeker voor dagelijks verkeer, maar een echt Audi gevoel had ik niet in de Q3.
De motor/versnellingsbak combinatie voelde voor mij een beetje "elastiekerig" aan.
En echt stil vond ik hem ook niet, zeker vanaf 100 km/h
Wat wel goed is, zijn de Alcantara sportzetels. Die zou ik zeker nemen.
En ook het multimedia systeem is top in zijn klasse momenteel.
Ik moest voor de diesel kiezen in mijn leasing contract, en mede door die reden ben ik uiteindelijk voor de BMW X1 gegaan.
- Likes 1
Comment
-
ABT KNUTSELT AAN AUDI RS Q3 (SPORTBACK)
Abt knutselt maar wat graag aan de modellen van Audi. Na een flinke oppepper voor verschillende RS-modellen, volgt nu een sportieve update voor de RS Q3.
Met de nieuwe RS Q3 en RS Q3 Sportback hield Audi zichzelf al niet bepaald in. Na maximaal 367 pk uit de eerste RS Q3 (Performance) is het nieuwe duo namelijk al goed voor standaard 400 pk en 480 Nm koppel. Zoals van Abt ondertussen verwacht mag worden, kan dat natuurlijk altijd nog een beetje meer. Door gebruik te maken van Abt’s Engine Control wordt het vermogen opgekrikt naar 440 pk en 520 Nm koppel. Hiermee sprint de getunede RS Q3 (Sportback) binnen 4,3 seconden vanuit stilstand naar de 100. Een ‘gewone’ RS Q3 doet hier 0,2 seconden langer over.
Voor de buitenkant heeft Abt (nog) geen extreem ombouwpakket klaarliggen. Wel kunnen klanten bij de huistuner aankloppen voor een set nieuwe wielen. Van Abt’s bestaande reeks aan lichtmetalen wielen zijn er vier exemplaren klaargestoomd voor de compacte SUV. Men kan kiezen uit 20- of 21-inch exemplaren.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Jammer dat die zo duur is!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Heb nu al een dikke maand een Q3 Sportback 1.5 TSI DSG S-Line als bedrijfswagen (dik 5000 km nu) en ben toch licht teleurgesteld in de wagen. Op geen enkele manier rechtvaardigt de wagen zijn prijs (52.000 EUR catalogusprijs). Een mooie wagen, zeer zeker. Maar wel 4.000 Euro duurder dan mijn vorige Skoda Superb Combi Sportline) én minder opties. Ik vond nu ook niet dat die Skoda echt slechter was afgewerkt.. Als volgende een Skoda Kodiaq Sportline besteld die in feite full option is voor een dikke 50.000 eur.
Het meest frappante is dat al deze wagens op hetzelfde platform staan én dat de gebruikte technologie hetzelfde is, toch zit er een waanzinnig groot prijsverschil tussen dezelfde opties. (ACC, digital display, keyless go,...).Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
NEUE PRODUKTE FÜR Audi RSQ3
Sportlich, alltagstauglich und quattro – so lässt sich der Audi Q3 vor allem in der RS Q3-Variante mit wenigen Worten umschreiben.
Mit unserem Sportfedersatz bringen wir den SUV aus Ingolstadt bis zu 30 Millimeter näher an den Asphalt.
Art.Nr.: 28656-2
Audi RS Q3, Typ F3
4WD, incl. RS Q3 Sportback,
incl. Sportfahrwerk
incl. adaptiver Dämpfer
ab Baujahr 2019
Tieferlegung: VA 25 mm / HA 25 mm
Art.Nr.: 28656-1
Audi Q3, Typ F3
2WD, incl. Sportback,
incl. Sportfahrwerk
incl. adaptiver Dämpfer
ab Baujahr 2018
Tieferlegung: VA 30 mm / HA 30 mm
Art.Nr.: 28656-2
Audi Q3, Typ F3
4WD, incl. Sportback,
incl. Sportfahrwerk
incl. adaptiver Dämpfer
ab Baujahr 2018
Tieferlegung: VA 30 mm / HA 30 mm
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Ik ben van mening dat zo'n RS Q3 Sportback een compleet ander onderstel nodig heeft om maar enigszins in de buurt te komen van het sportive rijgedrag van bv een RS3.
Een paar veren doet niet zo veel, maar een "custom made" multi instelbaar "Suspension" systeem met een stevige verlaging kan een grote stap vooruit zijn in sportiviteit.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
vlg dr goegel wel
The Audi Q3 45 TFSI e and the Q3 Sportback 45 TFSI e can be charged using alternating current via a domestic AC wallbox using the Type 2 cable supplied.
The process can be completed in 3h 45 minutes, and can be remotely controlled using the free myAudi app, which enables the driver to define activation and deactivation times and also to remotely activate the climate control via a smartphone or tablet to pre-heat or cool the cabin before a journey begins.
Comment
-
Ja, had ik idd. ook al gevonden maar ik had dit gevraagd aan een medewerker in Audi toonzaal en die zei dat dit niet kon met de Q3...( was niet zeker denk ik persoonlijk)
Vind dit wel belangrijk, ook al omdat een verwarmd stuur ook niet kan i.c.m assistentiepakket
Comment
Comment