Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 8-serie (2018)
Collapse
X
-
BMW is sending off the 8 Series with some amazing colors. Limited to just 500 units, the M850i Edition M Heritage features shades from the original 8 Series of the 1990s.
BMW neemt afscheid van de 8-serie met prachtige erfgoedkleuren
Gebaseerd op de M850i xDrive Gran Coupé en gelimiteerd tot slechts 500 exemplaren, is de Edition M Heritage een eerbetoon aan de E31-generatie 8 Serie, die van 1990 tot 1999 werd verkocht. De auto is verkrijgbaar in diverse kleuren voor de originele auto. Kopers hebben de keuze uit Bright Red, Mauritius Blue, Cosmos Black, Oxford Green of Daytona Violet.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Het was te denken, gaan ze ook nog stoppen met hun mooiste auto, zeker de coupé. Binnenkort zijn er geen knappe auto's meer
Zal waarschijnlijk vervangen worden door de zoveelste X-mastodont containerEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenZou er geen opvolger van komen?
Deze zag je toch nog echt regelmatig in het verkeer
Als we Automotive News mogen geloven gaat de huidige 8-serie net als zijn illustere voorganger al na één generatie met pensioen. BMW zou van plan zijn om de 6-serie terug te brengen. Dan hebben we het niet over de 6-serie GT, die vreemde, maar stiekem wel lekkere vijfdeurs liftback, maar over een heuse coupé en cabriolet.
De geruchten zijn volgens Automotive News afkomstige van toeleveranciers, die uiteraard moeten worden voorbereid op zo’n besluit en roepen dat de nieuwe BMW 6-serie in 2026 wordt gelanceerd. Dat sluit mooi aan bij het einde van de levensloop van de 8-serie, dat ook rond die tijd kan worden verwacht. Hoewel deze stap op het eerste gezicht misschien wispelturig lijkt van BMW, is het minder vreemd dan je zou denken. Concurrent Mercedes hield er een paar jaar geleden nota bene drie verschillende vierzits coupés en cabrio’s op na, maar heeft dat nu teruggebracht tot één (CLE). Wellicht zijn ze bij BMW ook tot het inzicht gekomen dat de markt voor dit soort auto’s te klein is om zowel een 4-serie coupé en cabrio als een 8-serie coupé en cabrio te leveren, en wordt het compromis gezocht in de terugkeer van een 6-serie die beiden vervangt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenBen nog steeds echt fan van de oudeEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Voor mij een van de mooiste auto's ooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenInderdaad, mooie 635 is nog net iets knapper
Ideale garage met weekendwagens is een 6, 8 en R129 SL voor me...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHet grote voorbeeld, prachtig toch
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBorbet A Classic.
Vriend van me had die toen op zijn Renault 19 3deurs...
Comment
Comment