Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bijzonder goed nieuws voor de talrijke gezinnen die in het verleden verleid werden door de Citroën Berlingo, Peugeot Partner/Rifter en Opel Combo maar sinds begin 2022 jammer genoeg gedwongen werden om elders hun heil te zoeken toen Stellantis de modellen in kwestie enkel nog maar in volledig elektrische uitvoering besloot aan te bieden: de drie modellen zijn vanaf nu opnieuw verkrijgbaar met benzine- en dieselmotoren!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
De enige reden was idd dus de gemiddelde uitstoot. En vermoedelijk maakten ze op de busjes het minst winst, dus werden die opgeofferd. Ik ben intussen ook elders gaan shoppen.
Stellantis keert op zijn stappen terug, want de Citroën Berlingo, de Opel Combo en Peugeot Rifter zullen weer aangeboden worden met verbrandingsmotoren. Niet enkel als benzine, maar ook op diesel.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment