Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Subaru Impreza (2017)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
-
neen, deze is niet mijn dingSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
De witte achterlichten heb ik nooit mooi gevonden.
Voor de rest is het goed dat ze hun eigen koers blijven varen.
Ze zijn nooit mooi maar hebben wel iets.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GixxerDe witte achterlichten heb ik nooit mooi gevonden.
Voor de rest is het goed dat ze hun eigen koers blijven varen.
Ze zijn nooit mooi maar hebben wel iets.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Ik vind dit wel een koppig, sympathiek en precies wel handig karreke. Mooi is hij niet, cvt zou ik eerst eens moeten testen en de motor is echt wel nipt, maar toch. Zelfs wie een platte 1.6 Subaru kiest, is voor mij toch wel een beetje autoliefhebber.
Comment
-
NIEUW JAAR, NIEUWE NEUS
FACELIFT VOOR SUBARU IMPREZA
In de tweede helft van 2017 kwam de huidige, vijfde generatie van de Impreza naar ons deel van de wereld. De Subaru, die net als later verschenen nieuwe modellen van het merk op het nieuwe modulaire Subaru Global Platform staat, werd eerder al in onder andere het thuisland en in de Verenigde Staten aan de man gebracht. In Japan heeft Subaru nu een bijgewerkte Impreza gepresenteerd. Reken er maar op dat ook de Europese versie straks wordt aangescherpt.
De scheidslijn tussen een facelift en een modeljaarupdate is meer dan eens flinterdun en ook in dit geval is het lastig om een geschikt label aan de wijzigingen te hangen. Subaru spreekt zelf van 'een nieuw modeljaar', maar de auto is optisch toch duidelijk aangepast. De koplampen zijn vernieuwd, de grille is platter en heeft zijn gaaswerk verruild voor horizontale lamellen. Daarnaast is ook de complete voorbumper nieuw. Het exemplaar lijkt nu over de gehele breedte open te zijn. Aan de achterzijde lijken de optische wijzigingen overigens veel kleiner.
Subaru geeft de Impreza in het thuisland onder meer iSight Touring Assist, in feite een combinatie van adaptieve cruise control en een actieve rijbaanassistent. Verder krijgt de Impreza optioneel een elektrische verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie. Aan de motoren wordt vooralsnog niet gesleuteld.
Over de voor Europe bestemde versie van de vernieuwde Impreza wordt later ongetwijfeld meer bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment