Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja schijnt (heb er geen ervaring mee met de laatste generatie) dat die enorme sprongen gemaakt hebben ook naar afwerking toe. Dat die zelfs stilaan op het niveau van de Duitsers komen ?
In ieder geval, als de prijs redelijk blijft en dit gecombineerd met 7 jaar garantie... dan kunnen ze wel klanten afsnoepen van BMW (zie hem als belangrijkste concurrent voor BMW gezien zijn sportieve roeping)
Ja schijnt (heb er geen ervaring mee met de laatste generatie) dat die enorme sprongen gemaakt hebben ook naar afwerking toe. Dat die zelfs stilaan op het niveau van de Duitsers komen ?
In ieder geval, als de prijs redelijk blijft en dit gecombineerd met 7 jaar garantie... dan kunnen ze wel klanten afsnoepen van BMW (zie hem als belangrijkste concurrent voor BMW gezien zijn sportieve roeping)
Zeer benieuwd naar deze Stinger . Na 3 x Audi en 3 X BMW heb ik wel zin in een alternatieve wagen waar er niet te veel van rondrijden.
Ik vermoed moeilijk te verkopen. Blijft een nicemarkt zelf bij Audi en BMW zie je weinig A5 of 4 reeks rijden.
Dat bied kansen voor wie geduld heeft om koopjes te doen. In Duitsland reeds na de eerste week staat de V6 stinger al te koop voor 47000 euro, dat is al 6000 euro onder de katalogusprijs.
Dus volgend jaar mits goeie prijs van mijn huidige X5 wil ik wel is proberen voor Kia te gaan. Maar eerst de proefrit afwachten. De reviews zijn in elk geval zeer positief.
Kia are making big moves in the performance world and I was invited to come and test their latest beast, the Kia Stinger GT. This was the perfect opportunity...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Met de KIA Optima vond ik dat het merk goed bezig was, maar deze Stinger
Ik vind dit echt geen mooie auto.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
In dat oranje lijkt 'm inderdaad nergens op maar in't rood vind ik 'm best knap.
Dat rood gaat nog wel ja, maar zou hem toch niet moeten hebben.
Doe mij dan maar de Optima (SW) GT of de plug-in, minder power maar ziet er veel beter uit (dat is natuurlijk wel een persoonlijke mening)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Gisteren op het autosalon de Stinger GT eens in het echt gezien. Reuze meevaller eigenlijk. En dan de prijs : 54000€ all-in zonder eventuele salonkorting.
Vandaag contact opgenomen met enkele Stinger-Dealers echter blijkbaar nergens mogelijkheid om een proefrit te maken met de Stinger GT.
Inmiddels alle gegevens even overgemaakt aan de verzekering voor een simulatie enz ... en toen kwam het verdict : de BIV van de GT komt op 8613€
Zal van de taxen afhangen denk ik. Als je ziet dat een Optima GT nu al hogere CO2-uitstoot heeft dan bv een Alfa Romeo Giulia QV, dan vrees ik toch dat deze wagen in Belgie weinig zal verkocht worden.
Oorspronkelijk geplaatst door mac500
Inmiddels alle gegevens even overgemaakt aan de verzekering voor een simulatie enz ... en toen kwam het verdict : de BIV van de GT komt op 8613€
Comment