Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze voormiddag in Delhaize in 'n hollands autooboekje staan bladeren. Daarin een vergelijking tussen Passat & Mondeo. Passat verloor. Zowel op uiterlijk, prijs, ruimte als rijgedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      Deze voormiddag in Delhaize in 'n hollands autooboekje staan bladeren. Daarin een vergelijking tussen Passat & Mondeo. Passat verloor. Zowel op uiterlijk, prijs, ruimte als rijgedrag.
      Auto Review?

Comment

Deze voormiddag in Delhaize in 'n hollands autooboekje staan bladeren. Daarin een vergelijking tussen Passat & Mondeo. Passat verloor. Zowel op uiterlijk, prijs, ruimte als rijgedrag.
        was ook de conclusie van Autobild, maar het was miniem verschil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
          Auto Review?
          zou kunnen. ben de naam natuurlijk vergeten. 't logo was een rode rechthoek met daarin in witte letter 'auto'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
            ik vind dat een mooie prestatie van Ford. Totnogtoe durfde geen enkel autoblad het heilige duitsland raken,zeker niet met 'n belgische amerikaan.

Comment

zou kunnen. ben de naam natuurlijk vergeten. 't logo was een rode rechthoek met daarin in witte letter 'auto'

Ik lees dat blad graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                de zij-spatborden van de clio kan je 10cm indrukken.
                komt allemaal door de veiligheidsverhoging voor voetgangsters.
                En gewichtsbesparing natuurlijk.
                ... en goedkoper te vervangen.

Comment

Ik lees dat blad graag.
                  that's it!

Comment

Ik lees dat blad graag.
                    AutoReview = Nederlandse versie van de AutoZeitung. Zelfde tests, enkel vertaald naar 't Nederlands
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                      Hebben deze week in Autobild de 2.0 benzineversies (berline) getest en daar verliest hij (nipt welliswaar) van de 2.0FSI in de Passat. 3e plaats voor de Vectra. Verder in de test Honda Accord en Peugeot 406. Maar goed, hoeveel benzines gaan er hier over de toonbank gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        AutoReview = Nederlandse versie van de AutoZeitung. Zelfde tests, enkel vertaald naar 't Nederlands
                        Tja, zoals de Autogids voor een deel een vertaling is van "Le moniteur automobile" dat dan op zijn beurt grotendeels de artikels overneemt van het tijdschrift van het Franse moederhuis.

Mijn Duits is veel te slecht om het origineel te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Hebben deze week in Autobild de 2.0 benzineversies (berline) getest en daar verliest hij (nipt welliswaar) van de 2.0FSI in de Passat. 3e plaats voor de Vectra. Verder in de test Honda Accord en Peugeot 406. Maar goed, hoeveel benzines gaan er hier over de toonbank gaan?
                          iemand die in dat segment gaat shoppen laat zich vooral leiden door voorordelen (indien lid van AW), persoonlijke smaak en budget, al dan niet in lease.
                          Ik denk dat er zeer weinig kopers van zulke (duurdere) auto's zijn die iets hebben van 'Mondeo,Uh?' of 'Passat? Nooit gezien'. Ergens ligt hun voorkeur al vast en helpen dergelijke tests eigenlijk niet veel.

Ze dienen wel als mooie reclame voor Ford. De king van z'n troon stoten...

Comment

Ik lees dat blad graag.
                            Dat blad is zo'n amateuristische brol.... das echt de autowereld van nederland!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                              Dat blad is zo'n amateuristische brol.... das echt de autowereld van nederland!!
                              das eentje om te bewaren.
                              You make my day!

Comment

Elk zijn gedacht; ikzelf vind de Autogids de grootste brol op de Belgische markt.

Comment

Elk zijn gedacht; ikzelf vind de Autogids de grootste brol op de Belgische markt.
                                  Tony Verhelle. De gTA van autogids

Comment

das inderdaad elk z'n gedacht.... ik lees beiden en mijn voorkeur gaat echt wel naar autogids

Comment

das inderdaad elk z'n gedacht.... ik lees beiden en mijn voorkeur gaat echt wel naar autogids
                                      bij mij ook
                                      in autogids staan geen moto's ( das goe )

Comment

Als je graag flagrante leugens en artikels vol fouten leest, moet je zeker Autogids blijven lezen.
                                        Om nog maar te zwijgen over de lelijke layout en de lamentabele kwaliteit van het papier waarop het gedrukt is en de hoge prijs.

Comment

Working...
                                        X