Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5/S5/RS5 Coupé (B9)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
enig idee van de kleur op deze ?
Comment
-
enig idee van de kleur op deze ?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Is Sonoma groen.
Misschien eerder iets als Avocado Grun?
Comment
-
Ik veronderstel het. Op de Audi.de-site kan je die zo configureren in die kleur.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
enig idee van de kleur op deze ?
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVreemde velg keuze bij deze.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenLekker kleurtje dat groen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
OOK AUDI A5 CABRIOLET KRIJGT ABT-KUUR
Eerder stuurden de Volkswagen- en Audi-adepten van Abt al de A5 Coupé naar de sportschool en vandaag is de A5 Cabriolet aan de puurt om een krachtinjectie te krijgen.
Abt weet het vemogen van de 252 pk sterke 2.0 TFSI op te schroeven naar 330 pk en 440 Nm , een toename van zo'n dertig procent. Daarmee komt de auto aardig in de buurt bij de 354 pk sterke S5 die Audi op de menukaart heeft staan.
Ook dieselaars kunnen bij Abt aankloppen. Zo valt de 190 pk en 400 Nm sterke 2.0 TDI af te trainen tot 215 pk en 440 Nm. Wie de 218 pk sterke 2.0 TDI op Abt's pijnbank legt, komt er uiteindelijk met 250 pk en 450 Nm vandaan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
AUDI RS5 (2017): ERSTER TEST, PREIS, FAHRBERICHT-NICHT SPITZ GENUG FÜR DAS SPITZENMODELL.
https://www.motor-talk.de/news/nicht...-t6068777.htmlThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Heeft er overigens al eens iemand hier de A5 in matador rood in het wild gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caelis Bekijk Berichten
is dit Maneschijn Blauw?
Heeft er overigens al eens iemand hier de A5 in matador rood in het wild gezien?
Maneschijn is een pak donkerder
En ja ik heb al een A5 in Matador gezien, knap kleur maar kan niet tippen aan de voorganger, granaatrood, het is te donker naar mijn smaak.
Last edited by Namaz; 23/06/2017, 11:27.
Comment
-
Namaz, dank voor de reply.. Ik vind het inderdaad een fameus knappe kleur en ik had die foto bv ook gevonden online. Maar dan vind je bv iets als die onder de link en dan denk ik, damn dat is nogal roze!
maar dan hier ziet het er echt supermooi uit: https://www.audiworld.com/forums/aud...a5-sb-2920764/
Hard aan het twijfelen, eerste keuze is zwart maar dat is nogal safe.Last edited by caelis; 25/06/2017, 15:41.
Comment
Comment