Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Amarok (2016 update)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

hopelijk kan Atenza of Namaz dit eens aankaarten of kijken bij een nieuwe update van PHP dat de zoekfunctie beter wordt.
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
      hopelijk kan Atenza of Namaz dit eens aankaarten of kijken bij een nieuwe update van PHP dat de zoekfunctie beter wordt.
      Al lang gedaan, wachten al bijna 2 jaar op die update :eek:

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Comment

Comment

Zalig bakkie en als firmawagen zelfs 100% aftrekbaar. Maar het enige nadeel daarvan is dat ge dan effectief uw privé en prof kms moet bewijzen en dus elke verplaatsing moet noteren. Dan is de fun er ook af.

Van binnen is hij eigenlijk bijna hetzelfde als ne Tiguan.

Voor volgend jaar staan er precies nog meer pick-ups op stapel. PSA komt met eentje en Renault ook. Dacht ergens gelezen te hebben dat zelfs Mercedes met eentje zou komen.

Comment

Mercedes komt met een Pick up, eind dit jaar.
              Ik rij al 4 jaar met Vito combi --> dubbele bank. Ik gebruik deze Professioneel maar aangezien ik 4+1 plaatsen heb gebruik ik die ook prive, en op dit moment noteer ik niet prive / werk.
              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

KRACHTIGSTE VOLKSWAGEN AMAROK ONDERWEG

Volkswagen vorig jaar de Amarok Aventura Exclusive Concept mee naar de IAA. Nu is het tijd voor de productieversie. Veel heeft dat niet om het lijf: er is een krachtiger V6 TDI-motor.

Dit is namelijk de krachtigste Amarok die de Duitsers leveren. Onder normale omstandigheden produceert de V6 nu 258 pk. Deze lag ook onder de kap van het concept-model. Er is nu echter ook een overboostfunctie die het vermogen voor korte tijd naar 272 pk tilt. Daarmee stoot de motor de vorige V6 TDI met 224 pk van de troon. Het koppel van de nieuwe motor is ten opzichte van die versie met 30 Nm toegenomen en komt daarmee uit op 580 Nm. Aan de sterkste motor koppelt Volkswagen een achttraps automaat en de 4MOTION-vierwielaandrijving.

De sterkste Amarok komt er in twee smaken: als Highline of als luxere Avontura. Op de Highline vinden we standaard 18-inch lichtmetaal, Bi-Xenon koplampen en een achteruitrijcamera. Bij de Avontura streepte Volkswgen zelf nog meer door, want daar zitten onder andere Ergoactive Comfortstoelen in, grotere wielen (20-inch) en is de neus met volledige led-lampen versierd. De carrosseriekleur Peacock Green is speciaal voor de Avontura in het leven geroepen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Hij krijgt wel nog niet de nieuwste gps.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                  X