Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben ah twijfelen om morgen online een bestelling te plaatsen, het voorschot kan je toch terugvragen moest je je bedenken.
Ben alleen benieuwd wat er nog gaat veranderen op vlak van fiscaliteit alsook de specifieke details van de wagen.
Nog mensen met dit idee?
BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i
Toch eventjes zeggen: als Tesla een datum lanceert, nog nooit hebben ze die vooropgestelde datum gehaald, noch in de VS, laat staan hier in BE. Reken dus nog maar een extra jaartje voordat je 'em hier hebt.
Edit: én de Model S ging ooit slechts 50.000 dollar kosten
De instap-Tesla is af en we hebben alle details voor je.Laten we maar beginnen met het belangrijkste: 215 mijl, ofwel 346 kilometer. Dat is de range die Tesla claimt voor hun nieuwe instapmodel. Bovendien wordt er gewerkt aan versies die verder komen dan dat. De Model 3 heeft daarnaast pittige prestaties in huis, waarbij een sprint naar 100 kilometer per uur mogelijk moet zijn in pak ‘m beet 6 seconden. En dan hebben we het over de sloomste variant, want “we maken geen langzame auto’s” aldus Elon Musk op zijn eigen onthullingsfissa. AutoPilot, het systeem waarmee (semi-)autonoom gereden kan worden, is standaard als de Model 3 op de markt komt. Ook standaard: ruimte voor vijf personen, die in alle comfort kunnen plaatsnemen dankzij de cross-over-achtige proporties. Een groot deel van het dak bestaat bovendien uit glas, wat moet zorgen voor een extra ruimtegevoel in het interieur. Net als de Model S zijn er voor en achter bagageruimtes. In het interieur zien we een enorm centraal scherm voorin de auto dat als het ware op een standaard staat. Hierdoor konden de voorstoelen wat naar voren geplaatst worden, waardoor meer beenruimte voor de achterpassagiers ontstaat. De Model 3 kan standaard op het SuperCharger netwerk ingeplugd worden. Eind 2017 moeten de eerste auto’s uit de Gigafactory rollen, met een prijskaartje van $35.000 dollar. In totaal denkt Musk 500.000 auto’s per jaar te kunnen bouwen, maar dan zou op dit moment de gecombineerde productie van álle Lithium-ion batterijen ter wereld nodig zijn. De Gigafactory moet dat probleem dus oplossen. Tesla claimt dat ze al 115.000 orders hebben geschreven voor de Model 3.
Als dit allemaal klopt, en de prijs blijft zoals hij is, kan dit voor Tesla een doorbraak betekenen...
ALS...
En als ze de massa wille bereiken gaan ze toch ergens een versie moeten maken van ca 25.000 euro die echt gezinnen aanspreekt.
Maar ik vermoed dat ze ook een pioniersrol willen vervullen en aantonen dat er een markt voor is.
voor die prijs zullen er toch wel veel mensen te overtuigen zijn denk ik. Als ze effectief die range gaan halen, gok eerder dat bij normaal rijden je nog een 250 km zal overhouden.
Kan wel een toppertje worden, en laat ons hopen he :-)
voor die prijs zullen er toch wel veel mensen te overtuigen zijn denk ik. Als ze effectief die range gaan halen, gok eerder dat bij normaal rijden je nog een 250 km zal overhouden.
Kan wel een toppertje worden, en laat ons hopen he :-)
ik denk het ook... Zeker als je nog een premie krijgt... En per dag €x kan besparen op energie...
en verkeersbelasting en biv...
Comment