Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze dus woensdag afgehaald.

30januari besteld en stond int systeem opt einde als week 30 productie.
    week 28 mogen afhalen dus soms de dealers hun systeem is ook niet echt correct hoor.

upload image
    Image IMG 2127 hosted in imgbb.com
    Last edited by JerDV84; 15/07/2017, 20:10.

Comment

• Zeer mooi, congratz!

De vertraging zal dan waarschijnlijk met motor en/of uitvoering te maken hebben.

Vandaag hier in Polen ook een mooi exemplaar gezien.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart99
        30 januari besteld..
        er stond ene klaar R-line comfortline. Die was 28/01 besteld..

Diesel kunnen ze leveren in 2 maanden.

Benzine kunnen ze de vraag niet aan..

Onze wagen is al verkocht sinds Februari.

Heb wel ene die ik af en toe kan gebruiken.

Ga deze week een aangetekende brief opmaken. Ten eerste mogen ze vervangwagen geven als geste. En die compensatie mogen ze zowiezo als korting geven.
        Kom zeg
        Dat is er dik over.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer

Dat is er dik over.
          Benieuwd naar wat ze zullen antwoorden.
          Fabriek nu gesloten, dus zelfs als ze hem 1ste week van opening zouden produceren is het nog maar september.

De ene heeft precies meer geluk als de andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk Berichten

Ja, net naar garage geweest. Dat kon ie me vertellen.. na lang zagen heeft ie de nieuwe leveringsdatum in systeem getoond.. 30/12...

Blijkbaar zitten ze aan hun quota voor 2017.

Compensatie.. vanaf 15/09 15 € excl BTW per dag. Of vervangwagen, maar dan krijg je een polo.. no thanks!

Gedegouteerd

Aangetekende brief opmaken richting de invoerder!
            Dat is dan bij levering op 30/12 inclusief btw zelfs geen 2000 euro. In jouw geval had ik de bestelling geannuleerd en ging ik bij de concurrentie shoppen. Ik weet natuurlijk niet hoe graag jij deze auto wil. D'Ieteren is nu ook niet zo'n super invoerder dus of je daar veel uit zal halen is maar de vraag.

Zou het niet kunnen dat dit de fout van de garage is? Bestelde wagen in het systeem hebben staan en op basis van die auto een leveringsdatum bepalen om vervolgens te lang te wachten om de bestelling te bevestigen waardoor iemand anders ermee gaan lopen (rijden) is? Ik weet sowieso niet of het verstandig was om je auto zo snel te verkopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid

Dat is dan bij levering op 30/12 inclusief btw zelfs geen 2000 euro. In jouw geval had ik de bestelling geannuleerd en ging ik bij de concurrentie shoppen. Ik weet natuurlijk niet hoe graag jij deze auto wil. D'Ieteren is nu ook niet zo'n super invoerder dus of je daar veel uit zal halen is maar de vraag.

Zou het niet kunnen dat dit de fout van de garage is? Bestelde wagen in het systeem hebben staan en op basis van die auto een leveringsdatum bepalen om vervolgens te lang te wachten om de bestelling te bevestigen waardoor iemand anders ermee gaan lopen (rijden) is? Ik weet sowieso niet of het verstandig was om je auto zo snel te verkopen...
              Ambetant als je juist maar dit model wil..
              onze andere wagen was nogal moeilijk om te verkopen, had een goed bod. Mede ook omdat ze eerst zeiden dat het waarschijnlijk Mei ging zijn.
              Al eens gekeken of er niets staat in Duitsland, maar dan zit ik direct tegen de 40.000 voor de R-line, wel iets meer opties maar soit.
              Tis klote

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JerDV84 Bekijk Berichten
                Deze dus woensdag afgehaald.

30januari besteld en stond int systeem opt einde als week 30 productie.
                week 28 mogen afhalen dus soms de dealers hun systeem is ook niet echt correct hoor.

upload image
                Knap hoor!

Comment

• Op 6 juli onze Highline gaan ophalen in de garage! Leverdatum op bestelbon was 30/06/2017, dus zo goed als op tijd :-) Wij hadden hem besteld op 2 februari.
                  Familie had een Comfortine met pano-dak besteld begin februari, leverdatum op bestelbon was eind juli, en ze mochten er ook op 6 juli al om!

Comment

• Ga het nog eens proberen via een andere weg, na een kleine 9 maanden wachten, dat is hem, was het wachten zeker waard,

Image 19622551 10213901257034116 1740641645 n hosted in ImgBB

Image 19668433 10213901257514128 2101309204 n hosted in ImgBB

Met deze kleine toevoegingen vind ik hem echt TOP

Image 19850699 10213989008707853 511119786 o hosted in ImgBB

Image 19883736 10213989008347844 1470836522 n hosted in ImgBB

Image 20206080 10214075691914879 982101978 n hosted in ImgBB

Oorspronkelijk geplaatst door sanfredje Bekijk Berichten
                    Hij is aangekomen , krijg helaas ' invalid attachment storage', dus geen foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LBS
                      Op 6 juli onze Highline gaan ophalen in de garage! Leverdatum op bestelbon was 30/06/2017, dus zo goed als op tijd :-) Wij hadden hem besteld op 2 februari.
                      Familie had een Comfortine met pano-dak besteld begin februari, leverdatum op bestelbon was eind juli, en ze mochten er ook op 6 juli al om!
                      Diesel of benzine?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk Berichten

Diesel of benzine?
                        Beide (zowel onze als die van familie) benzine.

In de garage zeiden ze dat als je er nu 1 bestelt, het voor maart 2018 zal zijn :-)

Comment

• 1.4 tsi of 2.0 tsi ?

Comment

• Toch allemaal moeilijk te begrijpen. Mijn wagen moet in april 2018 vervangen worden. Vorige week liet mijn garage weten dat nu bestellen, leveren in november 2017 zou betekenen (ik heb het hem effectief zijn checken) en ik dus nog veel tijd had (diesel). Tenzij die hierboven vermelde maart 2018 alleen voor benzine geldt?

Comment

• Waar ik mijn tiguan besteld heb zijden ze midden november, daarvoor op de zelfde dag naar andere garage geweest en die sprak van levering eind september ? Ik vrees dus dat de garage niet altijd even eerlijk is wat betreft de leveringsdatum of dat ze het zelf niet weten,

Comment

• Bij mij beweren ze nu dus 11 maand levertijd.. soit. Brief is verzonden, benieuwd naar hun antwoord

Comment

• bart99 zouden ze hem gewoon niet vergeten door te bestellen zijn, want dit is toch extreem ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shining
                                    bart99 zouden ze hem gewoon niet vergeten door te bestellen zijn, want dit is toch extreem ?
                                    Dat zou er wel heel los over zijn.. Fout bij D'Ieteren dan?
                                    Garage heeft me alle communicatie getoond en bestelbon.. alles staat op papier.
                                    Ze krijgen nu zelf geen info van D'Ieteren.
                                    Fabriek ook gesloten voor de moment.

Wat ik als antwoord kreeg als 1 vd redenen, de quota voor Tiguan's is bereikt en ze kunnen momenteel gene krijgen..
                                    geen idee hoeveel waarheid daarin zit.
                                    2de reden was enorme vraag achter de TSI motoren.

Ze waren wel zeer vriendelijk en zaten er duidelijk zelf enorm mee verveeld. Daarvan benieuwd naar de reactie op onze brief!

Afwachten dus.. het is vooral zeer raar dat er mensen die februari besteld hebben toch al hun wagen hebben en ik sta hier voor aap..
                                    Mooie reclame voor VW denk je dan..

Comment

• Wat doen die garages met de prijs van een overname? Blijft die prijs dan ook gelden na de extra wachttijd?

Comment

• overnameprijs staat op bestelbon zo ook levering datum dus .........

Comment

• 3 dagen verder ondertussen.. had op ze minst een antwoord verwacht van de garage dat ze zullen onderhandelen.. niets. Zucht

Comment

Working...
                                          X