Ten dele wel. Enkel het zitvlak en het oppervlak van de rugleuning is leder, maar van mindere kwaliteit. De zijkanten van de zittingen, de zijkanten van de rugleuningen, de hoofdsteunen en de inzetten in de deuren zijn dan in skai.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenGedeeltelijk.
ach, ik vind het te veel geld voor een auto
maar tis toch belachelijk dat je eerst een 'line' moet nemen vooraleer je volleder kunt kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhuh ?
Wel, niet altijd maar er is toch een tijd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWel, niet altijd maar er is toch een tijd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou ni weten wanneer...en het verschil is nogal significant ten voordele van de sc (tot 8500 euri op de 350)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis dat leder ?
donnow
Het ziet er sowieso uit als leder en elke leek neemt dat ook zo aan.
Het echte leder voelt gewoon iets dikker aan, ieder maakt voor zich zelf wel uit welke keuze de beste is
Comment
-
Tegenwoordig wordt alles vergeleken met een Hyundai, vind ik niet énkel discriminatie voor Hyundai want dat merk is prijs/kwaliteit zeker niet slechter als de andere "budgetmerken" !
En ik, vind de C mooier dan de E.. Hij is alleen extreem duur als je hem vergelijkt met zijn directe concurrenten zoals de Bmw E90 bvb !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat radiatorrooster is toch echt wel
Ik hoop stiekem dat ze de C-klasse AMG ook zo'n neus meegeven, met overdreven brede wielkastverbreders (natuurlijk geproportioneerd naar een normale wagen dan). Beeld je in dat je zoiets in je spiegel ziet opdoemen....
Comment
Comment