Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalige wagen! Ik vind het interieur geslaagd

Mercedes is zéér goed bezig. Komt er geen 280CDI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Zalige wagen! Ik vind het interieur geslaagd

Mercedes is zéér goed bezig. Komt er geen 280CDI?
      Waarschijnlijk wel, aangezien het dezelfde motor is dan de 320CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Waarschijnlijk wel, aangezien het dezelfde motor is dan de 320CDI

En dan geen 270CDI meer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
          En dan geen 270CDI meer...
          Uiteraard niet, dat ding is zo verouderd als wat...

Comment

• Geen 5-cilinder meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              Geen 5-cilinder meer
              en toch, die 5-cilinder traktor die wij nu hebben met onze E270CDI, die heeft wel zijn charme. Maar ik denk dat we hem niet gaan missen als ie weg is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                waar haalt mercedes toch die sturen?!
                afgekeurde ontwerpen van Lada denk ik

Comment

• Mercedes C-klasse

Stond in het begin ook niet wild van het interieur maar heb vandaag film gezien van c-klasse en dus ook van interieur en het ziet er veel beter uit dan op foto's! Vind de avantgarde overigens echt wel af! Echt zeer mooie wagen (zelfs mooier dan de 159...? Twijfel!) en duidelijk mooier dan zijn duitse concurrenten!

Comment

• Waar heb je die film gezien?
                    nls2000

Comment

• 320 CDI Avantgarde

Comment

• Ik heb altijd gedacht dat de opvolger van de huidige C een knappe auto ging worden...

en het klopt nog ook

Goei punten voor Mercedes.
                        Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                        VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          en toch, die 5-cilinder traktor die wij nu hebben met onze E270CDI, die heeft wel zijn charme. Maar ik denk dat we hem niet gaan missen als ie weg is
                          Bah, ik rij nog liever met de Td6 in de Range dan met de 270CDI in een ML ofzo.

Wát een bagger motor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                            Waar heb je die film gezien?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Zoals die Avantgarde in dat filmpje staat er ooit ook eentje voor mijn deur. Een opvolger voor de SC hoeft voor mij al niet meer.

Comment

• Ik vind em dik geslaagd!! Wat een vooruitgang tegenover de vorige.

Comment

• Jij bent toch anti-mercedes of ben je nu toch jaloers als ik je telkens kom uithalen, omdat je weet dat daar geen problemen aan komen en dat je met je Maserati niet verder weg kunt als Hasselt omdat je schrik hebt dat je elektronica problemen gaat krijgen ?

Just kidding..

OnTopic terug ! Nieuwe C-klasse is heerlijk, alleen wordt dat interieur iets té futuristisch ! Doch ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Jij bent toch anti-mercedes of ben je nu toch jaloers als ik je telkens kom uithalen, omdat je weet dat daar geen problemen aan komen en dat je met je Maserati niet verder weg kunt als Hasselt omdat je schrik hebt dat je elektronica problemen gaat krijgen ?

Just kidding..

OnTopic terug ! Nieuwe C-klasse is heerlijk, alleen wordt dat interieur iets té futuristisch ! Doch ?
                                    Was da nu weer voor iets, ik heb het over de C, de E vind ik wel mooi.

Comment

• Btw met Maserati nog geen probleme gehad, alleen zuipt hij gelijk een koe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                        Btw met Maserati nog geen probleme gehad, alleen zuipt hij gelijk een koe.
                                        Niet OFFTOPIC gaan, laten we dit bespreken in jouw topic, want daar ben ik nu wel in geinteresseerd..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Niet OFFTOPIC gaan, laten we dit bespreken in jouw topic, want daar ben ik nu wel in geinteresseerd..
                                          Komt inorde.

Comment

Working...
                                          X