Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIs dat nu ook al niet op de 4matic versies?
Nu nog de E 250 CDI en ik ben content. Weet iemand wanneer de E 250 CDI met 7G beschikbaar zal zijn. Het gewone model bedoel ik dan, niet de 4Matic. Een 5bak is een beetje passé nietwaar.
Comment
-
life style pakket
Weet er soms iemand iets meer over het life style pakket op de C klasse? Ik vermoed alleen te krijgen op de classic. Het pakket houdt in: grille van de avantgarde, verchroomde uitlaat en alu velgen 16 inch. Dit pakket zou niet meer te verkrijgen zijn, nochthans staat het wel degelijk nog op de carconfigurator, en dit voor 0 ??? euro.
Alvast bedankt voor de info.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grifioen Bekijk BerichtenWeet er soms iemand iets meer over het life style pakket op de C klasse? Ik vermoed alleen te krijgen op de classic. Het pakket houdt in: grille van de avantgarde, verchroomde uitlaat en alu velgen 16 inch. Dit pakket zou niet meer te verkrijgen zijn, nochthans staat het wel degelijk nog op de carconfigurator, en dit voor 0 ??? euro.
Alvast bedankt voor de info.Last edited by Caractere; 20/10/2009, 08:53.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svensson Bekijk BerichtenIk weet niet welke motor jullie willen bestellen, maar als je nu de C200 besteld kan je deze nog in "essential" bestellen, wat toch veel extra kortingen meebrengt, waaronder het gratis pack dat jullie willen.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
De mijne is al besteld, is een 220 cdi. Was wel een vrij groot prijsverschil met de 200 cdi. Maar verkoper zei dat hij om dat lifestyle pakket op de 220 te krijgen hij wel wat moeite zou moeten doen, dat dat niet meer te krijgen was normaal. Maar kvermoed dat dat niet echt klopt. En hoe zou het zitten met die 6 jar garantie die ze nu geven? Volgens zelfde verkoper is het ofwel 6 jaar garantie ofwel betere korting. Nochthans komt die garantie toch van importeur, of van fabriek zelf dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grifioen Bekijk BerichtenDe mijne is al besteld, is een 220 cdi. Was wel een vrij groot prijsverschil met de 200 cdi. Maar verkoper zei dat hij om dat lifestyle pakket op de 220 te krijgen hij wel wat moeite zou moeten doen, dat dat niet meer te krijgen was normaal. Maar kvermoed dat dat niet echt klopt. En hoe zou het zitten met die 6 jar garantie die ze nu geven? Volgens zelfde verkoper is het ofwel 6 jaar garantie ofwel betere korting. Nochthans komt die garantie toch van importeur, of van fabriek zelf dacht ik?
En wat bedoel je met groot prijsverschil? Ik vermoed dan toch dat de 200 CDI goedkoper is?
Ik heb zonet de 200CDI Essential besteld, de essential korting was toch vrij groot, met daar bovenop het business pack, was toch een kleine 5000€ korting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svensson Bekijk BerichtenHeb hetzelfde verhaal gekregen: ofwel korting, ofwel garantie.
En wat bedoel je met groot prijsverschil? Ik vermoed dan toch dat de 200 CDI goedkoper is?
Ik heb zonet de 200CDI Essential besteld, de essential korting was toch vrij groot, met daar bovenop het business pack, was toch een kleine 5000€ korting.
1 twee jaar is wettelijk
2 dan zien hoe lang te wagen zal gebruikt worden (als geleased, minder dan 6 jaar...)
3 wanneer gaan de problemen komen ? statistisch niet voor het vierde jaar
toch goed gezien van Mercedes : ze spelen in op de vrees, en met wat geluk kosten mogelijke reparaties minder dan de toegestane korting (niet vergeten dat wat jij betaalt maar een kleine fraktie is van wat het hen kost : werkuren zijn zowiezo betaald , en wat is hun marge op de stukken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNeem die korting dan toch maar ipv de extra garantie. Die komt niet van Mercedes maar wordt door de importeur gedragen. En lees dan ook de kleine letters maar waar alle uitzonderingen staan.
Comment
-
Afgaand op de mijne heeft die 6 jaar garantie weinig zin, want de wagen is tot nog toe (hout vasthouden) gewoonweg 'bomb proof'.
Vandaag ook de AutoWeek in handen gehad, daar kwam de nieuwe generatie C als 4e beste wagen uit (2e in zijn segment) met o.a. zeer hoge score voor betrouwbaarheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenVandaag ook de AutoWeek in handen gehad, daar kwam de nieuwe generatie C als 4e beste wagen uit (2e in zijn segment) met o.a. zeer hoge score voor betrouwbaarheid.
Comment
-
Inderdaad, C 200 cdi kost pak minder. Met het grote prijsverschil bedoel ik volgende: Een gewone 200 cdi kost 32500 euro, daar geven ze bij die essential dan 4000 euro korting op, (want een essential kost 28500) en nog es een aantal gratis opties. ( metaalglanslak, comfortstuur, lifestylepakket...)
Bij de 220 cdi geven ze dan helemaal zoveel korting niet, en dan betaal je nog es extra voor al de opties die je bij de essential wel gratis krijgt.
Wat de garantie betreft ben ik toch al blij dat ik niet de enige ben die dat verhaal te horen heeft gekregen, ofwel korting ofwel extra garantie. Want begon aan dat verhaal wel te twijfelen. Nu nog es checken wat dat lifestyle pakket betreft, want denk dat dat nog altijd te krijgen is, in tegenstelling tot wat verkoper verteld heeft.
Weet er iemand of je hier bij de dealers ook die avantgarde rooster en mistlichten voor in de bumper kan bestellen? Via nederlandse dealers gaat het wel, maar hier blijkbaar niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grifioen Bekijk BerichtenInderdaad, C 200 cdi kost pak minder. Met het grote prijsverschil bedoel ik volgende: Een gewone 200 cdi kost 32500 euro, daar geven ze bij die essential dan 4000 euro korting op, (want een essential kost 28500) en nog es een aantal gratis opties. ( metaalglanslak, comfortstuur, lifestylepakket...)
Bij de 220 cdi geven ze dan helemaal zoveel korting niet, en dan betaal je nog es extra voor al de opties die je bij de essential wel gratis krijgt.
Wat de garantie betreft ben ik toch al blij dat ik niet de enige ben die dat verhaal te horen heeft gekregen, ofwel korting ofwel extra garantie. Want begon aan dat verhaal wel te twijfelen. Nu nog es checken wat dat lifestyle pakket betreft, want denk dat dat nog altijd te krijgen is, in tegenstelling tot wat verkoper verteld heeft.
Weet er iemand of je hier bij de dealers ook die avantgarde rooster en mistlichten voor in de bumper kan bestellen? Via nederlandse dealers gaat het wel, maar hier blijkbaar niet?
Comment
-
Ja, ik heb gisteren de C-essential besteld als break. Wel snel zijn, gaat enkel nog voor producties voor eind november. Hangt van dealer tot dealer af of hij nog sloten vrij heeft.
Levertermijn is bijgevolg ook vrij kort, vermits hij al in de planning zit. De mijne is er al eind november / begin december.
Comment
Comment