Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was het niet die C klasse waarvan de neus is bewerkt naar die van de nieuwe, en de achterkant nog van de oude was? Ik denk daar een foto van gezien te hebben bij exclusieve auto gespot.
Was het niet die C klasse waarvan de neus is bewerkt naar die van de nieuwe, en de achterkant nog van de oude was? Ik denk daar een foto van gezien te hebben bij exclusieve auto gespot.
Ik naderde de auto langs voor en ik was dus echt overtuigd dat het een nieuwe C Tourer was en dan keek ik wat verder en zag ik dat het nog het oude model was.
Ik naderde de auto langs voor en ik was dus echt overtuigd dat het een nieuwe C Tourer was en dan keek ik wat verder en zag ik dat het nog het oude model was.
ik heb hem gisteren gespot ...
ik ken er zoveel van dat ik overtuigd was dat het de nieuwe C break was
Dat loszitten van de iDrive knop heb ik noch in de 1-Reeks, noch in de 3-Reeks ervaren, zal enkel in de 5-Reeks zijn geloof ik.
Het is ook zo. Mercedeske zal tot in 't extreme "z'n" merk verdedigen, maar 't is inderdaad zo dat verschillende knoppen en vooral interieurpanelen in de 2 C-klasses waar ik in zat (de C 320 CDI 4-Matic break en de C 63 AMG) los zaten bij de minste aanraking. Ook de C waar ik in zat bij m'n oom (die 'm had om te testen) had dat. Dergelijke tactiele kwaliteit én assemblagekwaliteit kom je zelfs bij geen van de 2 andere Duitse "premium"-merken tegen. Nogmaals: ik hoop dat Benz 't probleem inziet en 't aanpast.
Het is ook zo. Mercedeske zal tot in 't extreme "z'n" merk verdedigen, maar 't is inderdaad zo dat verschillende knoppen en vooral interieurpanelen in de 2 C-klasses waar ik in zat (de C 320 CDI 4-Matic break en de C 63 AMG) los zaten bij de minste aanraking. Ook de C waar ik in zat bij m'n oom (die 'm had om te testen) had dat. Dergelijke tactiele kwaliteit én assemblagekwaliteit kom je zelfs bij geen van de 2 andere Duitse "premium"-merken tegen. Nogmaals: ik hoop dat Benz 't probleem inziet en 't aanpast.
als het zo is, dan is mijn laguna 2 phase 2 precies betere kwaliteit ! op 1 stuk plastic na tss tellers en stuurkolom dat kraakt bij aanraking.
mijn draaiknoppen geven geen hoorbaren klik, maar draaien zachtjes rond terwijl je wel zachte klikjes voelt.
mss is de nieuwe laguna(3) idd beter afgewerkt dan!
Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment