Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Is gewoon niet meer bestelbaar. Productie is volledig verkocht.
    En worden er dan geen nieuwe GLC 350e meer gemaakt?
    Ik ben aan het twijfelen om voor het eind van het jaar een stockmodel aan te kopen ...

Comment

• Wtf waarom zijn mijn posts leeg op de vorige pagina???

Dus wat ik geschreven had is dat er in 2018 geen hybride variant meer beschikbaar zal zijn voor de glc, omdat
      ze tegen 2019 aan een nieuwe hybride werken die wel zou voldoen aan de nieuwe Belgische fiscaliteitsnormen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Janneman9940 Bekijk Berichten

Ik ben aan het twijfelen om voor het eind van het jaar een stockmodel aan te kopen ...
        Volgens wat ik hoorde van een Mercedesverkoper ga je al heel goed moeten zoeken.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Volgens wat ik hoorde van een Mercedesverkoper ga je al heel goed moeten zoeken.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Heb er eentje op het oog

Comment

Is gewoon niet meer bestelbaar. Productie is volledig verkocht.
              komt er dan een update van het model ofzo? Want 'productie uitverkocht' klinkt raar, Als ze die gewoon blijven produceren wordt de wachttijd langer, maar hier stopt productie? Grotere batterij zou welkom zijn, zeker met de nieuwe wetgeving straks ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichten

komt er dan een update van het model ofzo? Want 'productie uitverkocht' klinkt raar, Als ze die gewoon blijven produceren wordt de wachttijd langer, maar hier stopt productie? Grotere batterij zou welkom zijn, zeker met de nieuwe wetgeving straks ...
                'productie uitverkocht' lijkt me iets te kort door de bocht.

Ik denk eerder dat de Belgische en Nederlandse markt (bijtelling) niet meer zal aangeleverd worden. En men nu alle beschikbare modellen in de uitverkoop plaatst.

Ze zitten bij Mercedes niet stil ! EQ Power

Tegen begin 2019 zullen dan de nieuw EQ-modellen worden gelanceerd, die hopelijk conform Belgische wetgeving zijn
                De nieuwe S Klasse voldoet zeker al aan de nieuwe wetgeving 2020.

In Duitsland zijn de hybrides wel nog online te configureren...

Comment

'productie uitverkocht' lijkt me iets te kort door de bocht.

Ik denk eerder dat de Belgische en Nederlandse markt (bijtelling) niet meer zal aangeleverd worden. En men nu alle beschikbare modellen in de uitverkoop plaatst.

Ze zitten bij Mercedes niet stil ! EQ Power

Tegen begin 2019 zullen dan de nieuw EQ-modellen worden gelanceerd, die hopelijk conform Belgische wetgeving zijn
                  De nieuwe S Klasse voldoet zeker al aan de nieuwe wetgeving 2020.

In Duitsland zijn de hybrides wel nog online te configureren...

Ja is zo, vanaf 2019 zal je de nieuwe EQ modellen conform de belgische wetgeving kunnen bestellen, metéén ook de reden dat je geen hybride zal kunnen kopen in 2018, interesse zou toch te beperkt zijn door de nieuwe fiscaliteit.

Comment

• Nu jullie het zeggen! Ook bij BMW zijn de 225e, 330e, 530e en de 740e uit de configurator verdwenen. Voorzien daar dus ook complete schrapping van de plug-in uit het Belgische gamma vermoed ik?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• En ik ben nog altijd zeer tevreden met mijn GLC 220 cdi. 6 maanden en 37.000km verder en blijft een zeer comfortabele cruiser en kilometervreter. Ook op 19 inch en met AMG ophanging.

+ ik ben 1m95 en in en uitstappen is dus zeer veel gemakkelijker

+ Vooral de rij-assistenten zijn werkelijk fenomenaal goed. Rij er bijna 100% van de tijd mee aan. Actieve file assistent werkt super. (Files worden er helaas nog steeds niet leuker van). Ook al 2 keer de noodremfunctie in actie gehad.

+ 4matic met winterbanden is erg leuk en zeker in de sneeuw, hier in België maar ook in de bergen op wintersport.

+ Ruimte toch handiger dan mijn vorige 3 Touring. Met de bagagevloer verwijderd, past er net een grote zak meer in en je kan ook hoger stapelen met het rolscherm verwijderd.

+ treeplanken maken voor mij de looks af en mijn dochters van 4 en 8 gebruiken ze ook echt om in te stappen. Ik heb er nog geen vuile broekspijpen aan over gehouden, omdat ik mijn voet ver genoeg op straat zet.

+ geluidsisolatie glas vooraan maakt een erg groot verschil tov zonder. Voor 150 Euro altijd aanduiden op de optielijst.

+ automaathendel aan het stuur werkt makkelijk, de paddles nog maar weinig gebruikt behalve op kleine weggetjes.

+ briliant blauw : ik ben er nog steeds verliefd op

Ik heb de business navigatie met Garmin. Erg goedkope optie, maar ook zo zijn nadelen.
                        - navigatie (vergeleken met BMW Professional): scherm heeft toch echt een erg brede rand, overschakelen van scherm gaat langzaam.
                        + Rijstrookassistent is beter en de borden zijn ook zoals in het echt (dus met alle dorpsnamen in de juiste volgorde ).

- tekst zoekfunctie : opzoeken enkel zoals de naam is aangemaakt. "BSBL Klaas" vindt hij enkel als je eerst "BSBL" typt, niet zoals bij BMW dus waar hij ook "Klaa " vindt.

- geen harde schijf, moet nog eens cd/dvds op geheugenkaart zetten

- spraakbesturing: lachertje, werkt alleen voor de navigatie. Dat doet hij wel goed. In de BMW deed ik er alles mee, en vooral veel sneller voor het telefoonboek.

+ mails en sms op scherm, wel top.

+ geluid met Burmester = Harman Kardon in de BMW

+- sportstoelen : erg comfortabel en goed in te stellen. Het aanpassen van de breedte vd rug mis ik wel.

- parkeerrem gaat minder snel automatisch aan. Rolt nog een beetje achteruit op de oprit.

Op naar de volgende 100.000 kms en dan zien wat de leasevoorwaarden zijn in het bedrijf. 2019 kan er weer veel veranderd zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 456 Bekijk Berichten
                          En ik ben nog altijd zeer tevreden met mijn GLC 220 cdi. 6 maanden en 37.000km verder en blijft een zeer comfortabele cruiser en kilometervreter. Ook op 19 inch en met AMG ophanging.

+ ik ben 1m95 en in en uitstappen is dus zeer veel gemakkelijker

+ Vooral de rij-assistenten zijn werkelijk fenomenaal goed. Rij er bijna 100% van de tijd mee aan. Actieve file assistent werkt super. (Files worden er helaas nog steeds niet leuker van). Ook al 2 keer de noodremfunctie in actie gehad.

+ 4matic met winterbanden is erg leuk en zeker in de sneeuw, hier in België maar ook in de bergen op wintersport.

+ Ruimte toch handiger dan mijn vorige 3 Touring. Met de bagagevloer verwijderd, past er net een grote zak meer in en je kan ook hoger stapelen met het rolscherm verwijderd.

+ treeplanken maken voor mij de looks af en mijn dochters van 4 en 8 gebruiken ze ook echt om in te stappen. Ik heb er nog geen vuile broekspijpen aan over gehouden, omdat ik mijn voet ver genoeg op straat zet.

+ geluidsisolatie glas vooraan maakt een erg groot verschil tov zonder. Voor 150 Euro altijd aanduiden op de optielijst.

+ automaathendel aan het stuur werkt makkelijk, de paddles nog maar weinig gebruikt behalve op kleine weggetjes.

+ briliant blauw : ik ben er nog steeds verliefd op

Ik heb de business navigatie met Garmin. Erg goedkope optie, maar ook zo zijn nadelen.
                          - navigatie (vergeleken met BMW Professional): scherm heeft toch echt een erg brede rand, overschakelen van scherm gaat langzaam.
                          + Rijstrookassistent is beter en de borden zijn ook zoals in het echt (dus met alle dorpsnamen in de juiste volgorde ).

- tekst zoekfunctie : opzoeken enkel zoals de naam is aangemaakt. "BSBL Klaas" vindt hij enkel als je eerst "BSBL" typt, niet zoals bij BMW dus waar hij ook "Klaa " vindt.

- geen harde schijf, moet nog eens cd/dvds op geheugenkaart zetten

- spraakbesturing: lachertje, werkt alleen voor de navigatie. Dat doet hij wel goed. In de BMW deed ik er alles mee, en vooral veel sneller voor het telefoonboek.

+ mails en sms op scherm, wel top.

+ geluid met Burmester = Harman Kardon in de BMW

+- sportstoelen : erg comfortabel en goed in te stellen. Het aanpassen van de breedte vd rug mis ik wel.

- parkeerrem gaat minder snel automatisch aan. Rolt nog een beetje achteruit op de oprit.

Op naar de volgende 100.000 kms en dan zien wat de leasevoorwaarden zijn in het bedrijf. 2019 kan er weer veel veranderd zijn.
                          Leuke review! Nog veel plezier met de GLC

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Just nog eens aant zien op de site en de GLC ook niet meer te configureren in plug-in zoals bij BMW.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
                                  Just nog eens aant zien op de site en de GLC ook niet meer te configureren in plug-in zoals bij BMW.
                                  Omdat die uitverkocht is. Enkel nog te leveren midden 2019.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Wanneer krijgt die de nieuwe dieselmotoren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Wanneer krijgt die de nieuwe dieselmotoren?
                                      Bij de facelift veronderstel ik, net als de C-klasse nu.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Bij de facelift veronderstel ik, net als de C-klasse nu.
                                        Facelift voor deze is toch niet voor meteen dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Facelift voor deze is toch niet voor meteen dacht ik?
                                          Begin 2019.

Comment

Working...
                                          X