Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLC
Collapse
X
-
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim R Bekijk BerichtenWelke versie heb jij nu? Met 19inch of 20 inch? Ik heb gereden met een 350e SUV met AMG exterieur (19 inch) en luchtvering. Ik vond dit heel goed rijden, maar had er initieel de meerprijs en kans op complexe defecten niet voor over. Nu begin ik toch te twijfelen. Ik ga nog eens proberen testrijden met een versie (20inch) zonder luchtvering.
Ik kan moeilijk geloven dat de comfort stand van de luchtvering overeenkomt met de standaardvering op 20inch. Indien dit toch het geval zou zijn, dan hoeft de luchtvering niet voor mij. Ik heb namelijk vooral schrik dat de wagen zonder luchtvering te hard en te schokkerig gaat worden.
De wagen wordt geleverd op 19inch die zullen dienen als winterwielen. Ik heb ook een set 20inch gekocht voor de zomerbanden. Wagen zal dus een uitstoot hebben van 59g. Bij levering op 20inch is dat 64g.
Voor de rest vindt ik het een zalige auto om mee te rijden , heb nu 8100 km en een gem. verbruik van 8,5 l/100 km , je hebt 327 pk ter beschikking dan moet je ze ook gebruiken vind ik ;-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIk ga er vanuit dat je vader niet naar verbruik moet kijken, gezien het een firmawagen is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjij hebt beide gereden en kunt vergelijken, maar op een ml heb je toch echt dat zweverig gevoel, beetje s-klasse...of dat aangenamer is moet ieder voor zich uitmaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim R Bekijk BerichtenDe wagen waarmee ik heb gereden had airmatic, dat vond ik goed zonder meer. Ik ga dus eens aan mijn dealer vragen of ze een versie hebben zonder de airmatic maar met 20inch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
10 voertuigen tegenwoordig aangeboden op de site (9 diesels, 1 benzine)
eind januari was de leveringstermijn ten vroegste september voor nieuwe bestellingen. Sommige dealers verkopen wel al hun eerste dienstwagen vanaf juni
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Ben ik verkeerd dat je nu eigenlijk aan het l*llen zijt over pakweg een liter of 4 ?
B.T.W. : een kleiner rijbereik dan 30 km wordt (en werd) er in een Renault ook niet meer aangeduid, ook alleen maar lampje.(en ik denk bij de meeste merken)
Ik vermoed dat de nauwkeurigheid bij die laatste litertjes niet erg groot meer zal zijn: stel je hebt rustig 95 % van uw tank opgereden aan 6 l/ 100km en zou de laatste 30 km stadsverkeer moeten doen... aan -ik zeg maar iets- 12 l/100km... je zou geen 30 km maar slechts 15 km kunnen doen, maar zo rekent die module niet hé, die baseert zich op het gemiddelde sinds de laatste reset...Ik bekijk het nu gewoon op de app... Idem met het elektrisch bereik, dat verdwijnt ook ineens van je display, zelf al heb je nog meer dan 25% energie over...
Maar ik mag dus bv ook niet klagen dat een simpele fast forward of backward ook niet gaat als je via USB iets afspeelt, nee, je springt of naar het volgende nummer, of je springt in blokken naar voor of achter, of je moet een tijd ingeven waar je naar wil springen. Sorry, maar dat vind IK idioot... Wel knap zo een app waar je heel je auto mee kan bedienen, maar simpele functies die al jaren bestaan, nee, die laten we achterwege...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk Berichten
Met een tank van "maar" 50 liter zaag ik daarover ja, toch mijn goed recht om iets niet goed te vinden aan een auto die wel meer dan 70k heeft gekost?Ik bekijk het nu gewoon op de app... Idem met het elektrisch bereik, dat verdwijnt ook ineens van je display, zelf al heb je nog meer dan 25% energie over...
Comment
Comment