Ik vind het maar niets. En wat is dat met die breed gerekte snoeten? Passat heeft ook al zo'n gedrocht op de voorkant hangen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra K
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenIk vind het maar niets. En wat is dat met die breed gerekte snoeten? Passat heeft ook al zo'n gedrocht op de voorkant hangen.
Comment
-
Duitse startprijs,
(dpa/rh) Generation K kommt: Auf der IAA 2015 (17. bis 27. September) enthüllt Opel den neuen Astra. Aus dem Einstiegspreis wird kein Geheimnis mehr gemacht: Der neue Astra kostet ab 17.260 Euro. Das aktuelle Modell des Rüsselsheimer Kompakten startet bei 16.990 Euro.
Nachdem erste Bilder des Astra K im Internet geleaked sind, zeigt Opel die offiziellen Fotos und nennt alle technischen Details zur Neuauflage des Astra. Auffällig ist die neue Front sowie die markante C-Säule. Scharfe Falze lassen den Kompakten kantiger wirken. Opel geht mit dem neuen Astra gegen den Trend und verpasst ihm kompaktere Außenmaße. In der Länge schrumpft der komplett neukonstruierte Astra um knapp fünf Zentimeter (49 mm) auf 4,37 Meter. Auch die Höhe des Neuen haben die Entwickler um 26 Millimeter (nun 1,46 m) verringert, der Radstand fällt 23 Millimeter kleiner aus. Trotzdem verspricht Opel einen geräumigeren Innenraum mit 34 Millimeter mehr Beinfreiheit. Unter dem Blech steckt die Rüsselsheimer Antwort auf den MQB von VW. Der General Motors-Baukasten hört auf den Namen D2XX und macht den Astra leichter (zwischen 120 und 200 Kilogramm hat Opel an Gewicht eingespart). Zusätzlich sorgt er für einen niedrigeren Schwerpunkt und senkt durch Gleichteile die Kosten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Wie goesting heeft om de K te configureren (duitse site)
Comment
-
Is er nog altijd geen verbetering met de "Navi 950 Intellilink Europa" van de modellen die nu op de markt zijn , de ene klaagt en de andere heeft geen miserie , tegen eind juli ga ik het zelf kunnen proberen in mijn nieuwe Mokka , er zijn er die zeggen dat het een metaalachtige stem is maar ik heb gekeken op youtube naar een duitser die hem testte en ik hoorde een vriendelijke duitse vrouwen stemik weet niet meer wat ik moet denken , nog een week of 6 en ik zal het zelf kunnen horen .
Comment
-
De navi 950 trekt echt op geen hol..... ik kan daar nu eens echt niks positief over zeggen....DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenDe navi 950 trekt echt op geen hol..... ik kan daar nu eens echt niks positief over zeggen....van de nieuwe Navi 950 maar hoe komt het dat er na 2 à 3 jaar dat hij op de markt is nog niks aan gedaan is om dit te verhelpen
als ik dat lees doen de mensen van Opel dat toch ook wel zeker of toch tenminste op de hoogte gesteld geweest zijn er van
ik zelf heb ook al gemaild naar de zetel van Opel en die hebben mij gerustgesteld dat er niks aan de hand is en dat mijn dealer alles wel haarfijn zal uitleggen
tot grote consternatie van mijn dealer
hopelijk komt er gauw een update voor dit systeem
Comment
-
We hebben al kunnen snuffelen aan de nieuwe Opel Astra. Vandaag kunnen we melden dat de C-segmenter een nieuwe 1,4-literturbo onder de kap krijgt.
Tijdens de IAA in Frankfurt kunnen we de Astra voor het eerst van écht dichtbij bekijken. Dat is tevens het moment dat Opel z'n nieuwe 1,4-literturbo presenteert.
De uit aluminium vervaardigde viercilinder maakt deel uit van de nieuwe motorenfamilie waar ook de driecilinder 1.0 Turbo uit de Adam en de Corsa deel van uitmaakt. Het blok zelf is 10 kilo lichter dan het gietijzeren exemplaar van de huidige 1.4 Turbo. De nieuwe 1.4 Turbo levert 150 pk en 230 Nm koppel, dat tussen 2.000 en 4.000 tpm beschikbaar is.
Het gemiddeld verbruik van het blok - gekoppeld aan een start-stopsysteem - moet op 4,9 l/100 km liggen. Dit komt overeen met een CO2-uitstoot van 114 g/km. De nieuwe motor wordt in Opels Flex Plant in het in Hongarije gelegen Szentgotthárd geproduceerd.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Spijtig dat er voorlopig nog geen plannen zijn voor zo een knappe GTC, hopelijk bedenken ze zich daar nog welEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Van het huidige model ging er eerst ook geen GTC meer komen, en uiteindelijk is die er wel nog gekomen.
Het is natuurlijk wel zo dat er verschillende merken zijn die geen driedeurs versie meer maken (Citroën C4, Ford Focus, Honda Civic)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment