Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Audi R8 V10 by yannickminet, on Flickr

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• De Audi R8 zou in zijn volgende generatie een nieuw instapmodel krijgen. Eentje met een turboblok. Volgens geruchten zou het niet gaan om het bekende 3.0 blok, maar om de 2.5 vijfcilinder uit de RS3.

Ga maar uit van ± 450 pk en 600 Nm.

Comment

• Ze hebben naar jou geluisterd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                      Ze hebben naar jou geluisterd!
                      Had ik maar zoveel invloed bij Audi.

Comment

• Dat zou inderdaad "nice" zijn. 😃

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Nieuwe generatie voor 2017 ?? Ik moet de eerste nog zien van de huidige generatie. Is dit artikel niet wat voorbarig ?

Comment

• Om de 5 cilinder motor in de R8 quattro te schroeven zal er nog eerst wat ontwikkeling plaats moeten vinden.
                            Bij de R8 zit de motor in het midden en de versnellingsbak er achter, om dan een aandrijfas naar voren te krijgen vraagt om een nieuwe ontwikkeling.
                            Verder is de 5 cilinder motor ontwikkeld voor dwars plaatsing, dus hier zullen ook wat aanpassingen gedaan moeten worden als hij in de lengte achterin de R8 moet komen.
                            Tevens is er ook nog het intercooler verhaal, dit zal een watergekoelde intercooler moeten worden met een radiateur voorin de auto.

Dus 2017 lijkt mijn een redelijk tijdstermijn voor een 5 cilinder R8.

Comment

• De R8 begint mijn wel iets beter te bevallen.

Comment

• de achterkant vind ik heel geslaagd. de voorkant blijf ik minder vinden dan het vorige model
                                lets have some more member berries

Comment

• Voorkant doet me een beetje aan Spyker denken op die laatste foto.

Comment

• Moet ff wennen ,maar is goed

Comment

• Comment

• Spyder

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                        X