Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Kadjar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tja, wie was er nu ook weer hoofdontwerper bij Renault? en waar komt hij vandaan?
    Toch levert deze 'Hollander' mooi werk af, zonder al te veel Mazda te kopiëren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Benieuwd naar de prijzen, zal wellicht zich situeren als de QQ zeker?
      Heeft er iemand een idee wanneer die prijzen er gaan zijn?

Comment

Renault is goed bezig vind ik.. de nieuwe espace, de kadjar, de captur en binnenkort laguna, scenic en megane...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Renault is goed bezig vind ik.. de nieuwe espace, de kadjar, de captur en binnenkort laguna, scenic en megane...
          Vind ik ook; je vergeet dan nog dat ook de Clio en de Twingo er best mogen zijn!
          Renault wordt zo een constructeur met een volledig gamma mooie auto's... en de laatste jaren zit het met de degelijkheid en betrouwbaarheid ook niet slecht... het is ooit anders geweest!

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

wa voor een motorke is dat
                    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      wa voor een motorke is dat
                      Benzine 1.2l turbo met 130pk en 205Nm. Downsizing is de boodschap

Comment

Toch vreemd dat ze de 163pk sterke 1.6 dig-t benzinemotor niet aanbieden, zit nochtans wel in zustermodel Qashqai
                        2.0 JTDm

Comment

Och, ik dacht nu echt dat het de starter of alternator was die ik zag

Comment

Wanneer komt deze eigenlijk naar de showrooms ? Ik zie al enige tijd als ik van het werk naar huis rijd op de E313 vrachtwagens met allemaal renault Kadjar's ... Vandaag nog 3 vrachtwagens gezien
                            2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

ik reed er een paar dagen geleden achter 1, of zag ik scheel ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                Wanneer komt deze eigenlijk naar de showrooms ? Ik zie al enige tijd als ik van het werk naar huis rijd op de E313 vrachtwagens met allemaal renault Kadjar's ... Vandaag nog 3 vrachtwagens gezien
                                Ik heb van een verkoper begrepen dat ze eind deze week of begin volgende week in zijn showroom zouden staan.

Comment

Prachtige wagen, enkel jammer van de triestige motoren.

Comment

vanmorgen m'n eerste gezien. Niet slecht, maar qua design gaat voorkeur toch naar qq. Die is toch iets strakker en homogener getekend. De renault geeft een grotere en massievere indruk met de 'bolle' wielkasten.
                                    Bij de renault is het nogal duidelijk dat ze van het ontwerp van de qq zijn vertrokken en dan getracht hebben voldoende stijlwijzigingen door te voeren om onderscheid te maken. Deze aanpak levert zelden beter op dan het origineel.

Comment

Ik ben vandaag ook eens gaan kijken en de zitruimte vanachter viel een beetje tegen. Langs de buitenkant vond ik hem wel erg geslaagd. Er stond een zwarte en een rode...

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Hopelijk zitten bij deze de puntlassen dan beter vast als bij de qq. Want bij een ploegbaas bij ons, kwam na de eerste week de achterkant van de auto al los. Puntlassen in het dak die losten. En dan nog alle andere zaken. Maar wss zal het een maandagmorgenmodel zijn.

Comment

Ik heb er afgelopen zaterdag even mee gaan rijden. Met een 110 PK diesel.
                                          Reed best vlot eigenlijk. En zachter dan de Mégane Grandtour waar ik nu mee rijd.
                                          En ziet er beter uit wat mij betreft dan de QQ.

Er zijn wel enkele praktische nadelen t.o.v. de Grandtour:
                                          - De Renault handenvrije kaart is iets minder handenvrij omdat de deuren niet meer automatisch dicht gaan als je weg wandelt van de auto. Komt over van de QQ schijnbaar.
                                          - de elektrisch inklapbare zijspiegels gaan ook niet mee dicht als je de wagen op slot doet. Zo zie je vanop afstand ook niet of hij op slot is.
                                          - Het panoramisch dak is minder getint wat een warmer hoofd geeft als de zon er op staat
                                          - De afstandbediening heeft geen gaatje zodat je die niet aan een sleutelbos kan hangen.

Comment

Working...
                                          X