Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Misschien wel jammer dat ze de Q7 blijkbaar een pak kleiner hebben gemaakt. Ik vond dat net een pluspunt bij de vorige want als je daarmee rondrijdt dan zie je zo de auto's aan de kant gaan.
Misschien wel jammer dat ze de Q7 blijkbaar een pak kleiner hebben gemaakt. Ik vond dat net een pluspunt bij de vorige want als je daarmee rondrijdt dan zie je zo de auto's aan de kant gaan.
Ben op het salon toch even gaan aanschuiven gezien er op dat moment maar een paar man stond aan te schuiven. Het blijft toch een imposante wagen en het interieur ziet er goed uit maar ik had niet echt een waauw-gevoel. Feit is wel dat de 3.0TDI met 272pk slechts 149g co2. Op dat gebied zijn ze zeker goed bezig, maar denk niet dat ik hem zou kopen.
op het salon bekeken (werk paar standjes verder) en daar valt het min of meer mee, maar zeker niet zoals de vorige. en op het salon is het al een dikke versie (niet qua motor maar uitrusting dus standaard... wil het niet weten).
op de fotos hierboven is et gewoon een mislukte bak voor veel te veel geld, hoe goed hij ook moge zijn
Ikzelf heb 5 jaar met de eerste generatie q7 gereden. Kwestie van goesting maar ik vond hem 'hoger in standing' tov X5.
Op foto vind ik de nieuwe Q7 een miskleun.
Ikzelf heb 5 jaar met de eerste generatie q7 gereden. Kwestie van goesting maar ik vond hem 'hoger in standing' tov X5.
Op foto vind ik de nieuwe Q7 een miskleun.
Inderdaad, kwestie van goesting.
Ik vind de nieuwe mooier.
Ik vind het jammer dat de Q7 zowel z'n SUV als z'n Audi karakter is verloren. Het lijkt op een slechte poging van VW een nieuwe Touareg neer te zetten geïnspireerd op de vorige Q7, waarvan ik vind dat die vrij imponerend was en karakter had, met name omdat het ontwerp zeer goed doordacht was. Een lichtpuntje misschien is dat dit een van de laatste Audi's is met de oude designtaal en dat we voortaan met Marc Lichte weer mooie Audi's gaan zien. Er is dus nog hoop voor Audi
Ik heb de nieuwe Q7 op het salon kunnen bekijken en vind hem eigenlijk niet geslaagd. Buitenzijde wordt in navolging van hun nieuwste modellen/facelifts allemaal wat hoekiger, wat ik persoonlijk niet zo knap vind maar da's een kwestie van smaak. Ook even in kunnen zitten en het interieur is op zich niet verkeerd, maar allemaal wat saai en voorspelbaar. En wie van het designteam heeft gedacht dat het mooi zou zijn om de airco-uitlaten van de middenconsole langs het dashboard aan passagierszijde te laten doorlopen tot aan de zijspiegel? Ik vind het maar niks; cf. deze foto:
BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Qua comfort en ruimte toch niet hoor.
Enkel qua handling
Precies of een X5 "normaal handelbaar" is...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Had het over het directere stuurgevoel. Ze zeggen dan ook altijd dat een x5 beter rijd op een circuit dan een dirt track.
Q7 is gemaakt voor lekkere autostrade ritten al dan niet met wat snelheid. En je kan serieus wa bagage meepakken
Had het over het directere stuurgevoel. Ze zeggen dan ook altijd dat een x5 beter rijd op een circuit dan een dirt track.
Q7 is gemaakt voor lekkere autostrade ritten al dan niet met wat snelheid. En je kan serieus wa bagage meepakken
Toen we vorig jaar met een X5/3.0L zijn gaan rijden, zaten we bij de eerste beste bocht bijna in de decor omdat het stuurwiel niet terug kwam. Als je die stuurdirectie van een X5 vergelijkt met die uit een RRS kom je uit op twee totaal verschillend handelbare voertuigen.
Hoe het met een Q7 zat/zit weet ik niet maar het is nu niet dat de huidige stuurhuizen van bij Audi bij de directere/betere horen. Voor mij leunt het stuurgevoel bij mijn huidige A6 enkel in dynamic of individual range, het dichtst tegen wat ik verlang van hoe een wagen zou moeten sturen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment