Lekkerrr
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2015)
Collapse
X
-
Als het klopt wat onderaan bij puntje 2 staat weet ik wat de volgende wordt ..
Het autojaar 2016 brengt veel nieuwigheden, maar weinig verrassingen. De auto's van de grote autofabrikanten worden chicquer, sportiever en/of zuiniger dan hun voorgangers. Hippe roadsters, luxe sedans, coole coupés en grote SUV's - het is er allemaal. Alleen wat de alternatieve aandrijfsystemen betreft, houden de constructeurs zich volgend jaar blijkbaar weer wat in.
(caoimhin hier trouwens, maar die account werkt niet meer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mekkintosh Bekijk BerichtenAls het klopt wat onderaan bij puntje 2 staat weet ik wat de volgende wordt ..
Het autojaar 2016 brengt veel nieuwigheden, maar weinig verrassingen. De auto's van de grote autofabrikanten worden chicquer, sportiever en/of zuiniger dan hun voorgangers. Hippe roadsters, luxe sedans, coole coupés en grote SUV's - het is er allemaal. Alleen wat de alternatieve aandrijfsystemen betreft, houden de constructeurs zich volgend jaar blijkbaar weer wat in.
(caoimhin hier trouwens, maar die account werkt niet meer)
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenRS3-berline?
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHeb trouwens mijn account terug, snel werk van de mods!
Goed om te horen dat het opgelost is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHeb trouwens mijn account terug, snel werk van de mods!2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenRS3 berline komt er by the way
Sepangblauw (zaols deze op het salon) is echt wel dé kleur voor deze kar, reken wel op 65k...
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Abt RS 3 im Test: Fahrbericht — 17.01.2016
Kleiner Aufwand, große Wirkung
Hier kommt der Abt RS 3: Mit 430 PS, leichterem Schuhwerk und mehr Sound macht er sich auf, dem Serienauto die Show zu stehlen.
Comment
-
Haha baby blue zou ik hem dan noemen.
Comment
Comment