Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lekkerrr

Comment

• Als het klopt wat onderaan bij puntje 2 staat weet ik wat de volgende wordt ..

​Het autojaar 2016 brengt veel nieuwigheden, maar weinig verrassingen. De auto's van de grote autofabrikanten worden chicquer, sportiever en/of zuiniger dan hun voorgangers. Hippe roadsters, luxe sedans, coole coupés en grote SUV's - het is er allemaal. Alleen wat de alternatieve aandrijfsystemen betreft, houden de constructeurs zich volgend jaar blijkbaar weer wat in.

(caoimhin hier trouwens, maar die account werkt niet meer )

Comment

• Qua kleuren zou het bij mij trouwens gaan tussen Peridot, Java-green, Venetian-purple, Piemont Red of Sepang Blue. Vooral Peridot is schitterend.
        Last edited by ; 11/01/2016, 20:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mekkintosh Bekijk Berichten
          Als het klopt wat onderaan bij puntje 2 staat weet ik wat de volgende wordt ..

​Het autojaar 2016 brengt veel nieuwigheden, maar weinig verrassingen. De auto's van de grote autofabrikanten worden chicquer, sportiever en/of zuiniger dan hun voorgangers. Hippe roadsters, luxe sedans, coole coupés en grote SUV's - het is er allemaal. Alleen wat de alternatieve aandrijfsystemen betreft, houden de constructeurs zich volgend jaar blijkbaar weer wat in.

(caoimhin hier trouwens, maar die account werkt niet meer )
          RS3-berline? 😬

Sent from somewhere, using Tapatalk.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            RS3-berline? 

Als die uitkomt, zeker! Heb nu al sterk getwijfeld tussen de A45 en de S3 sedan, als er een RS3 sedan komt is het een no-brainer.

Comment

• Heb trouwens mijn account terug, snel werk van de mods!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Heb trouwens mijn account terug, snel werk van de mods!

Goed om te horen dat het opgelost is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Heb trouwens mijn account terug, snel werk van de mods!
                  ha camiondinges, welkom terug
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

• RS3 berline komt er by the way

Sepangblauw (zaols deze op het salon) is echt wel dé kleur voor deze kar, reken wel op 65k...
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                      RS3 berline komt er by the way

Sepangblauw (zaols deze op het salon) is echt wel dé kleur voor deze kar, reken wel op 65k...
                      Ik kom op een SB ook al aan 63500 á 65500.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Abt RS 3 im Test: Fahrbericht — 17.01.2016
                        Kleiner Aufwand, große Wirkung
                        Hier kommt der Abt RS 3: Mit 430 PS, leichterem Schuhwerk und mehr Sound macht er sich auf, dem Serienauto die Show zu stehlen.

Hier kommt der Abt RS 3: Mit 430 PS, leichterem Schuhwerk und mehr Sound macht er sich auf, dem Serienauto die Show zu stehlen.

Comment

• Blijft een lekker kleurtje.

Comment

• Haha baby blue zou ik hem dan noemen.

Comment

• Deze koper begrijpt het tenminste.

Comment

• Holy Moly "Gwyneth Paltrow".

Last edited by ; 24/01/2016, 21:10.

Comment

• Comment

• Comment

• Riviera Blue.

Comment

• Comment

• Comment