Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@WC-eend: prachtige velgjes! Ik vind ze persoonlijk véél mooier dan de Styling 217. In het echt vond ik die laatste maar vrij povertjes. De M 208 en die van op de LSE vind ik echter nog altijd het best passen op een 1 (als OEM velgen).
Heb jij ook de sportophanging als optie (maw -1,5 cm lager rondom)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten@WC-eend: prachtige velgjes! Ik vind ze persoonlijk véél mooier dan de Styling 217. In het echt vond ik die laatste maar vrij povertjes. De M 208 en die van op de LSE vind ik echter nog altijd het best passen op een 1 (als OEM velgen).
Heb jij ook de sportophanging als optie (maw -1,5 cm lager rondom)?En dat is dat als ik hem zou willen verlagen, ik hem erna voor net hetzelfde bedrag als BMW kan laten verlagen en dan kan ik zelf kiezen hoeveel hij verlaagd zou worden.
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Knap, WCeend! Echt een lekkere velg.
Welke heb je besteld op je auto?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDe sportophanging heb ik niet genomen voor 1 redeneringEn dat is dat als ik hem zou willen verlagen, ik hem erna voor net hetzelfde bedrag als BMW kan laten verlagen en dan kan ik zelf kiezen hoeveel hij verlaagd zou worden.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenKnap, WCeend! Echt een lekkere velg.
Welke heb je besteld op je auto?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat had ik nooit gedaan. De kans dat de ophanging springerig gaat worden is zeer groot...Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Congrats met de velgen!
Ik was voor de M-sportophanging gegaan.
Heb je eigenlijk de sportzetels besteld, WC-eend? Indien ja, dan heb je ze wellicht apart aangeduid op de optielijst i.p.v. in een pack?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenCongrats met de velgen!
Ik was voor de M-sportophanging gegaan.
Heb je eigenlijk de sportzetels besteld, WC-eend? Indien ja, dan heb je ze wellicht apart aangeduid op de optielijst i.p.v. in een pack?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWeet er iemand de exacte verschillen tussen een 118d- en een 120d-motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten@gTa ken jij een dealer die de duitse software op de computer kan zetten? 177 ipv 163, toch stom om voor 14pk extra 1250€ te betalen aan inschrijving.
Willen ze dat in Duitsland wel doen voor een prijsje?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Hmm, nog nooit gevraagd eigenlijk aan de BMW-Fritz.'k Vrees er een beetje voor. Ofwel zal je dat evenveel kosten als een chipbeurt in 't zwart.
Ik vermoed dat die BMW-dealers die dicht bij de grens zitten, zoals Kohl in Aachen, zeer regelmatig zo'n verzoek krijgen. Als ze 't dan al doen, dan zullen ze er wel munt uit slaan. Mocht ik BMW Bornem zijn, ik zou echter wel zeer hard aandringen bij BMW Moffië om die praktijken ten strengste te verbieden.
I don't know.
Comment
-
Geef jezelf nog een beetje tijd.
Aan alle auto's moet men wennen, en zeker een nieuwere, sportiever ogende, en volgens velen ook 'n duidelijk knappere versie van de eigen auto (al moet elk daar uiteraard zijn mening over vormen) is soms moeilijk verteerbaar.
Ik zou 't verschrikkelijk vinden mocht ik 'n auto halen en er komt kort erna een facelift op de markt ervan.*doodgaan*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGeef jezelf nog een beetje tijd.
Aan alle auto's moet men wennen, en zeker een nieuwere, sportiever ogende, en volgens velen ook 'n duidelijk knappere versie van de eigen auto (al moet elk daar uiteraard zijn mening over vormen) is soms moeilijk verteerbaar.
Ik zou 't verschrikkelijk vinden mocht ik 'n auto halen en er komt kort erna een facelift op de markt ervan.*doodgaan*
.Opzich vind ik het niet zo erg dat er een facelift is uitgekomen want aan het aero pack is niks veranderd behalve de achterlichten,interieur,motor
Comment
-
Ja, da's waar. De facelift bij de '1 valt inderdaad zéér goed mee, is zéér subtiel, als je 'n Aero Pack of 'n M Pack hebt steken. 't Verschil bij b.v. de E46 was groter, da's écht balen (los van het feit dat de snoet van de pre-facelift coupé en cabrio eigenlijk knapper was dan de FL-snoet).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk BerichtenBeiden gebruiken hetzelfde aluminium blok met een cilinderinhoud van 2 liter. Verschil is dat de 118d nog gebruik maakt van een tweede generatie common-rail met solenoïde injectoren terwijl de 120d al gebruik maakt van piëzo-elektrische injectoren. Beiden hebben een elektronisch gestuurde variabele turbo. Ook interessant om te weten is dat de 120d gekoppeld is aan een ZF-zesversnellingsbak met iets kortere verhoudingen dan de Getrag-bak van de 118d.. Naar het schijnt is de 120d ook iets stiller dan de 118d, maar dat volledig terzijde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Wit is mijn favo kleur voor de 1! Eigenlijk is deze hierboven mijn droomcombo!
Comment
Comment