Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een 125i...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Een 125i...
      ik zat het ook te denken

eindelijk

en een facelift, ben benieuwd!
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Een 125i...
        125i zal goed verkopen denk ik
        de voorbumper is nu toch al mooi genoeg,snap nie waarom ze hem faceliften en de 120i blijft weer minder pk's hebben dan de 120d

Comment

• Ik ben zo opgewonden dat er een 125i komt...
          Ik geloof het echter pas als ik het nieuws van BMW zelf zal te horen krijgen.

Nu ik dit weet verander ik niets meer aan mijn 118d. Volgend jaar bestel ik mij een 125i met M-Sportpakket...
          OO 00 OO

Comment

Ik ben zo opgewonden dat er een 125i komt...
            Ik geloof het echter pas als ik het nieuws van BMW zelf zal te horen krijgen.

Nu ik dit weet verander ik niets meer aan mijn 118d. Volgend jaar bestel ik mij een 125i met M-Sportpakket...
            zeker doen, ik zal jaloers zijn op jou . Als ik men 1 serie nog niet had gekocht dan had ik ook gewacht op de 125i. Maar ik denk wel dat die nieuwe motors,facelift en de 3deurs versie pas eind 2007 uitkomen of anders had BMW toch al iets laten blijken

Comment

• Dan wachten we wat langer hé...

Toch denk ik dat de 125i wel eens tesamen met de driedeurs-versie op de markt zou kunnen komen...
              OO 00 OO

Comment

• Ik ben wel benieuwd hoe de facelift bumper eruit zal zien, zal de M bumper en de aero pack bumper ook gefacelift worden?

Comment

• Ik denk het niet...
                  OO 00 OO

Comment

Ik denk het niet...
                    is wel goed nieuws voor mij,dan blijft men auto redelijk up to date

Comment

• Leuk !

En zo'n 135i, miljaar seg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        Leuk !

Straf hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Leuk !

Denk jij dat dat nieuws correct is?
                          OO 00 OO

Comment

• Ik vind het overkill

16 18 20 25 30 35 ... 6 benzinemotoren ...

Hadden beter een extra diesel toegevoegd ipv 2 benzineslurpers !!!

Comment

• Geen idee. AMS heeft vroeger wel meer nieuws uitgevonden, zeker ook wat BMW betreft. Anderzijds vraag ik me af of ze zich daar nu nog aan zullen wagen, 't is immers al een tijd geleden dat ik ze op een flagrante leugen betrapte (of gore duimzuigerij) en met het internet als zware concurrent voor 't blad lijkt 't me ook niet echt bevorderlijk voor de reputatie.

Bovendien is 't zo dat bepaalde magazines vroeger over informatie beschikken dan andere media, omdat BMW hen die info ter beschikking stelt. Doorgaans is dat niet langer dan een week vroeger dan de vrijgave op de perssite, soms zelfs maar één dag.

Dus : we zullen de BMW perssite in de gaten houden.

Comment

• Meer dan een jaar geleden werd dit dit bericht al door AMS de wereld ingestuurd. In de eerste aliniea werd toen al gezegd dat er een 125i zou komen...
                                OO 00 OO

Comment

• ik geloof er eigelijk nie zoveel van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                    Ik vind het overkill

16 18 20 25 30 35 ... 6 benzinemotoren ...

Hadden beter een extra diesel toegevoegd ipv 2 benzineslurpers !!!
                                    Ik denk er eigenlijk hetzelfde van.

Idealiter had men het gamma wat breder gemaakt, in plaats van het uit te willen diepen.
                                    • 116i : 1,6-liter benzine instapmodel [122 pk]
                                    • 118i : 2-liter benzine [150 pk]
                                    • 120si : 2-liter benzine met de motor uit de 320si ... en nog 'n beetje meer pit dan nu [190 pk]
                                    • 125i : 2,5-liter zespitter [218 pk]
                                    • 135i : 3-liter zespitter turbo [306 pk]
                                    • 118d : 2-liter diesel instapmodel [129 à 136 pk]
                                    • 120d : 2-liter diesel [170 à 177 pk]
                                    Een zespitter diesel lijkt me in die klasse niet echt 'n treffer te worden, de auto wordt dan een beetje duur (duurder dan een 320d bijvoorbeeld).

'k Vind die "3.5i" altijd een beetje (te) dicht op de atmosferische motor zitten. Okay, 'ie is een klasse sterker (voornamelijk door z'n koppel), maar ze hadden 'm toch mooi 320 pk (235 kW) of 326 pk (240 kW) kunnen geven?

Comment

Meer dan een jaar geleden werd dit dit bericht al door AMS de wereld ingestuurd. In de eerste aliniea werd toen al gezegd dat er een 125i zou komen...
                                      De reden voor het gefluister over de 125i ligt niet bij AMS, maar bij BMW zelf. Een medewerker heeft ooit een foto genomen van een sticker die op een reservewiel hing, en daar werd bij de '1 de 125i én de 130i vermeld. Toen was de 130i nog niet uit, wel al aangekondigd. BMW heeft dan onmiddellijk daarna die stickers aangepast.

Comment

• Volgend jaar een 3 deurs 118d zie ik wel zitten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                          Volgend jaar een 3 deurs 118d zie ik wel zitten!
                                          Volgend jaar weet ik een knappe 118d te koop staan van 2 jaar oud en met slechts een goede 20.000km op de teller...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X