Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
125i zal goed verkopen denk ik
de voorbumper is nu toch al mooi genoeg,snap nie waarom ze hem faceliften en de 120i blijft weer minder pk's hebben dan de 120d
Ik ben zo opgewonden dat er een 125i komt...
Ik geloof het echter pas als ik het nieuws van BMW zelf zal te horen krijgen.
Nu ik dit weet verander ik niets meer aan mijn 118d. Volgend jaar bestel ik mij een 125i met M-Sportpakket...
zeker doen, ik zal jaloers zijn op jou . Als ik men 1 serie nog niet had gekocht dan had ik ook gewacht op de 125i. Maar ik denk wel dat die nieuwe motors,facelift en de 3deurs versie pas eind 2007 uitkomen of anders had BMW toch al iets laten blijken
Geen idee. AMS heeft vroeger wel meer nieuws uitgevonden, zeker ook wat BMW betreft. Anderzijds vraag ik me af of ze zich daar nu nog aan zullen wagen, 't is immers al een tijd geleden dat ik ze op een flagrante leugen betrapte (of gore duimzuigerij) en met het internet als zware concurrent voor 't blad lijkt 't me ook niet echt bevorderlijk voor de reputatie.
Hadden beter een extra diesel toegevoegd ipv 2 benzineslurpers !!!
Ik denk er eigenlijk hetzelfde van.
Idealiter had men het gamma wat breder gemaakt, in plaats van het uit te willen diepen.
116i : 1,6-liter benzine instapmodel [122 pk]
118i : 2-liter benzine [150 pk]
120si : 2-liter benzine met de motor uit de 320si ... en nog 'n beetje meer pit dan nu [190 pk]
125i : 2,5-liter zespitter [218 pk]
135i : 3-liter zespitter turbo [306 pk]
118d : 2-liter diesel instapmodel [129 Ã 136 pk]
120d : 2-liter diesel [170 Ã 177 pk]
Een zespitter diesel lijkt me in die klasse niet echt 'n treffer te worden, de auto wordt dan een beetje duur (duurder dan een 320d bijvoorbeeld).
'k Vind die "3.5i" altijd een beetje (te) dicht op de atmosferische motor zitten. Okay, 'ie is een klasse sterker (voornamelijk door z'n koppel), maar ze hadden 'm toch mooi 320 pk (235 kW) of 326 pk (240 kW) kunnen geven?
Comment